اخبار

فعالیتهای مرکز بهداشت کرمانشاه را در زمینه فیشور سیلانت و خدمات دندانپزشکی توسط همکاران محترم معاونت بهداشتی وزارت بهداشت مورد پایش قرارگرفت:

دراین بازدید فعالیتهای مرکز بهداشت کرمانشاه را در زمینه فیشور سیلانت خدمات دندانپزشکی توسط آقای دکتر اعتماد مشاور محترم معاونت امور بهداشتی وزیر و رئیس واحد بیماریهای غیر واگیر به اتفاق آقای دکتر کریمی کارشناس دندانپزشکی واحد سلامت دهان و دندان وزارتخانه مورد پایش قرارگرفت.

 

در تاریخ 11/11/91 جناب آقای دکتر کورش اعتماد مشاور محترم معاونت امور بهداشتی وزیر و رئیس واحد بیماریهای غیر واگیر به اتفاق آقای دکتر محمد کریمی کارشناس دندانپزشکی واحد سلامت دهان و دندان وزارتخانه از فعالیتهای مرکز بهداشت در زمینه فیشور سیلانت و تنوع خدمات دندانپزشکی بازدید نمودند.

در این بازدید که جناب آقای دکتر حمزه معاونت محترم امور بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند از مرکز خدمات پیشگیری دندانپزشکی غدیر و مرکز بهداشتی درمانی حاج دایی بازدید صورت گرفت و این همکاران از نزدیک در جریان فعالیت مرکز دندانپزشکی غدیر در زمینه فیشور سیلانت و تنوع خدمات در کلینیک دندانپزشکی حاج دایی قرار گرفتند .

همچنین جناب آقای دکتر کریمی از ارائه فیشور سیلانت به دانش آموزان بصورت سیار از دبستان هجرت نیز بازدید نمودند .

در این بازدید جناب آقای دکتر نصیری گزارشی از روند فعالیت فیشور سیلانت بصورت سیار متمرکز در تمام مراکز و انحصاری در مرکز غدیر ارائه نمودند که حاصل آن انجام 44000 مورد فیشور سیلانت از زمان اجرای طرح یعنی فروردین 1390 تاکنون بوده است .

شیوه انجام کار در برنامه فیشور سیلانت و موفقیت مرکز بهداشت در این زمینه تحسین بازدیدکنندگان را بدنبال داشت و مقرر شد مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به عنوان مرکز بالیوت برنامه انتخاب گردد.

به پاس تلاشهای ارزنده جناب آقای دکتر نصیری در زمینه ارتقاء سلامت دهان و دندان ، لوح تقدیر از طرف مشاور معاون بهداشت به ایشان اعطاء گردید.

بازدید 

اخبار ومطالب مرتبط:
فیشورسیلانت( شیارپوش دندان) نقش مهمی درپیشگیری ازپوسیدگی دندان دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید