اخبار

کارشناس مسئول برنامه سلامت مادران( مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه )،به عنوان دوستدار سلامت معرفی شد.

   لوح تقدیر

 

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،هرساله در ایام هفته سلامت با برگزاری یک همایش سراسری تعدادی از وزارتخانه ها ، سازمانهای سلامت محور که تعامل مناسبی با حوزه سلامت دارند را معرفی و با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و برنامه های آنها قدردانی می کند و تعدادی از همکاران شاغل در دانشگاه های علوم پزشکی هم به عنوان دوستدار سلامت مورد تشویق قرار می گیرند.

بنا به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی وب دا کرمانشاه ، سرکارخانم آزیتا اقبالی کارشناس مسئول برنامه مادران واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه (ازدانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه )به عنوان دوستدار سلامت انتخاب و لوح تقدیر خود را از دست معاون امور بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دریافت نمود.

منبع خبر: پایگاه خبری - اطلاع رسانی وب دا کرمانشاه

لازم به ذکر است که قبلا"  آقای دکتر نصیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ،در اسفندماه1391 و درجمع کارشناسان واحدهای ستادی  مرکز بهداشت، به خاطر تلاش های مستمر سرکارخانم آزیتا اقبالی کارشناس مسئول برنامه مادران این مرکز، با اهدای لوح تقدیر، قدرانی نموده بودند.

از طرف سرپرست وکارکنان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، برای این همکارگرامی و زحمتکش  آرزوی سلامت داشته وامیدواریم همواره در زندگی و در راستای انجام وظیفه درعرصه سلامت موفق باشند.

۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید