اخبار

کارگاه یکروزه " بهداشت محیط در مراکز درمانی و مطب ها " در مورخه 28/5/92 توسط واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزارگردید

1


این جلسه
با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی آغازگردید. آقای مهندس بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط ضمن عرض خیر مقدم به کلیه بازرسین بهداشت محیط شهرستان
کرمانشاه ، کلیاتی از موضوع بهداشت محیط مراکز بهداشتی درمانی و مطب ها را بیان نموده واز تدوین چک لیست جدید بازدید مراکز فوق خبر داد و بر لزوم بازدید مستمر و اجرای دقیق دستورالعمل تاکید نمودند سپس خانم مهندسی رخشان مفاد دستورالعمل را بصورت کامل برای همکاران توضیح دادند .

پس از ایشان آقای مهندس حدیدی کارشناس واحد بیماریها در خصوص تب کریمه کنگو و راههای انتقال و شیوع آن و راههای پیشگیری و نیز وضعیت حال حاضر استان از نظر ابتلا به این بیماری و نیز علائم بالینی بروز بیماری توضیحات کاملی ارائه نمودند .

پس از ایشان خانم هادی نماینده شرکت رضا راد در خصوص ارتباط عوامل محیطی و عفونت ها در مراکز درمانی و مطب ها و نحوه ضدعفونی دست و ابزار کار در مراکز فوق از جمله دندانپزشکی بیان مطلب نمودند و در پایان جلسه پرسش و پاسخ همکاران مطرح شد و کارشناس مسئول بهداشت محیط آقای مهندس خدادادیان به سوالات متفرقه پیرامون موضوع جواب دادند و کارگاه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در ساعت 12 به پایان رسید .

۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید