اخبار

دوم شهریور ماه 93 جلسه مسئولین واحدهای ستادی درمحل دفتر دکترنصیری باموضوع خودمراقبتی تشکیل گردید:

این جلسه روز یکشنبه  مورخ دوم شهریور ماه1393 ساعت 10 الی 12 در محل دفتر دکتر نصیری با حضور سرپرست مرکز بهداشت و معاونین و مسئولین واحدهای ستادی تشکیل گردید.

در ابتدا دکتر نصیری در خصوص شعار هفته سلامت امسال یک عمر سلامتی با خود مراقبتی مطالبی بدین شرح  عنوان نمودند :

- خـود مـراقبتی محور اصلی برنامه های سلامت وزارت  میباشد وتمامی  مسئولین واحدها وپرسنل مرکزبهداشت باید به برنامه های خود مراقبتی و مرگ و میر  بدلیل بیماریهای قلبی ،عروقی حساس باشند و در زمینه خود مراقبتی و پیشگیری از بیماریهای قلبی ,عروقی  اقدامات لازم انجام گیرد.

-  ایشان بیان نمودند مهمترین مسئله در حال حاضر خدمت رسانی بهتر به مردم  حاشیه نشین شهر کرمانشاه میباشد خوشبختانه  در حاشیه شهر کرمانشاه امسال  سرشماری  انجام گرفته و دارای   مراکز و پایکاه بهداشتی نیز هشتندو در رابطه با آموزش و خدمت رسانی به مردم حاشیه نشین تاکید نمودند.

 -  دکتر نصیری بیان نمودند که  مسئولین واحدها و همکاران  زیر مجموعه از شاخص های بهداشتی کشور ، استان و شهرستان باید مطلع باشند و در جهت حفظ و ارتقا شاخص ها تلاش نمایند.

- در خصوص سه عامل مرگ و میر در شهرستان که  بیماریهای قلبی و عروقی ،سوانح و حوادث و سرطانها  میباشد و همچنین عوامل غیر قابل کنترل و قابل کنترل  بیماریهای قلبی ، عروقی و سندرم متابولیک مطالبی علمی بیان نمودند و از کارشناسان خواستند با توجه به این مطالب  شیوه زندگی خود را تغییر دهند و تاکید نمودند باید آموزش ها به ادارات ، شوراها ،مدارس و عموم مردم انتقال داده شود تا مرگ و میر در شهرستان به دلیل بیماریهای قلبی،عروقی کاهش یابد

سپس دکتر بحیرایی معاون بهداشتی در خصوص تشکیل گروههای  پایش مدیریت ، معاونین و واحدهای کارشناسی ستاد  از  مراکز بهداشتی در مانی شهری و روستایی مطالبی عنوان نمودندو تاکید کردند پایشها باید همه جانبه باشد تا بر اساس پایش ها مشکلات الویت بندی شود تا در راستای بهبود استاندارد اقدامات لازم صورت گیرد.

  

جلسه مسئولین واحدهای ستادی

جلسه مسئولین واحدهای ستادی

جلسه مسئولین واحدهای ستادی

جلسه مسئولین واحدهای ستادی

جلسه مسئولین واحدهای ستادی

 

 

۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید