اخبار

جلسه توجیهی با حضور نمایندگان آموزشی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی برگزار گردید:

در تاریخ پانزدهم شهریور ماه جلسه توجیهی با حضور نمایندگان آموزشی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و پایگاه های بهداشتی در سالن آموزش  مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه خانم وطن پرست مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت ضمن خیر مقدم و تشکر از نمایندگان آموزشی ، در خصوص اهداف کارگاه و عناوین کارگاه، نحوه اجرای مداخلات آموزشی و سایر برنامه های آموزش سلامت در سال جاری مطالبی را بیان  نمودند و گزارشی از عملکرد اجرای مداخلات آموزشی شهرستان در سال 1392را به شکل پاورپوینت ارائه دادند و نیزدر خصوص  شعار  یک عمر سلامتی با خود مراقبتی، در رابطه با اهمیت  خود مراقبتی  ،ویژگی ها ،ابعاد و مزایای خودمراقبتی به همراه اسلایدها مطالبی را عنوان نمودند   .

ضمنا نمایندگان آموزشی مراکز ماهیدشت، حاج سرابی و پردیس با کمک پاورپوینت گزارش عملکرد اجرای مداخلات آموزشی و جمع بندی فعالیت ها ی آموزشی   اجرا شده در سال 1392 مراکز خود را نمایش و شرح دادند.

در ادامه خانم بابایی، کارشناس آموزش سلامت شهرستان به همراه نمایش اسلاید در خصوص نیازسنجی آموزشی  و فرایند آن، نحوه تکمیل کاربرگ های مربوطه و مشکلات مشاهده شده در مداخلات آموزشی سال گذشته آموزشهای خود را ارائه نمودند.

سپس آقای پایکوب ، کارشناس آموزش سلامت شهرستان با نمایش چک لیست پایش خانه بهداشت و مراکز انتظارات واحد اموزش سلامت را شرح داده و مطالبی را در خصوص مشکلات حین پایش مراکز و خانه های بهداشت عنوان نمودند.

درباره نیاز سنجی آموزشیدرباره نیاز سنجی آموزشی

خودمراقبتی  سلامت قلبخودمراقبتی سلامت قلب

درباره خودمراقبتیدرباره خودمراقبتی

برنامه ریزی فردی برای خود مراقبتیبرنامه ریزی فردی برای خود مراقبتی

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید