اخبار

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه:85درصد تالارهای پذیرایی شهر کرمانشاه دارای شرایط بهداشتی مطلوب هستند.

در مورخه چهاردهم مهرماه 1393 درجلسه آموزشی که جهت  مدیران و متصدیان تالارهای پذیرایی شهر کرمانشاه از سوی واحد بهداشت محیط در سالن آموزشی مرکز بهداشت کرمانشاه برگزار گردید.

 مهندس خدادادیان کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط با بیان اهمیت نقش متصدیان تالارها در حفظ سلامت مردم و مراجعین به این اماکن و لزوم توجه جدی به موازین بهداشتی از سوی آنان ، اعلام داشت؛ در سطح شهر کرمانشاه حدود 80 تالار پذیرایی فعال وجود دارد که 85 درصد آنان دارای شرایط بهداشتی مطلوب  و 15 % دارای معیار بهسازی می باشند که از سوی کارشناسان بهداشت محیط ،کار نظارت و بازرسی بهداشتی بر این تالارها بصورت مرتب بعمل می آید وی افزود: در این راستا با تعداد 20 مورد از تالارهای متخلف از موازین بهداشتی از طریق مراجع قضایی برخورد گردیده و در شش ماهه اول سال تعداد 12 تالارها نیز پلمپ گردیده است .

در ادامه مهندس سعیدنیا کارشناس بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه، آئین نامه تخصصی تالارهای پذیرایی و مراحل اجرای مقررات آئین نامه ماده 13 و لزوم رعایت موازین بهداشتی را یادآور گردید.

 مقرر شدبا توجه به نزدیک شدن ایام محرم و صفر و عدم فعالیت تالارها در این ایام مدیران تالارها ، نسبت به رفع نواقص بهداشتی تالارهایی که در زمان بازدید ها به آنان اخطار شده است از قبیل توجه جدی به بهداشت فردی پرسنل بهداشت مکان ، توسعه و تجهیز آشپزخانه تالارها و سایر موارد اقدام نمایند . در غیر اینصورت برابر مقررات آئین نامه ماده 13 از ادامه فعالیت آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد .


جلسه بهداشت محیط


جلسه بهداشت محیط


جلسه بهداشت محیط

۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید