اخبار

درتاریخ 24/9/88 مراسم برگداشت روز جهانی داوطلب برگزار گردید:

 


 

 


 

14 آذر ، روز جهانی داوطلب، شکوه مشارکت برای سلامت جامعه گرامیباد

   
 

مـــــــــــــراسم تجـــلیـــــــــــــــــــــــــــل از داوطلبین بهداشت
 
 اصل مشارکت مردمی یکی از شاخصهای اصلی توسعه کشور است و داوطلبان سلامت افراد داوطلبی هستند که قدم در راه بزرگ مشارکت گذاشته اند. داوطلبین پیوند دهنده نظام بهداشتی با جامعه انسانی می باشند .
مرکزبهداشت شهرستان کرمانشاه به پاس قدردانی از زحمات بی چشم داشت و ارزشمند این عزیزان مراسم تجلیلی در بیست و ششم آذر ماه در محل آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع ) برگزار نمود .
 در این مراسم 420 نفر از داوطلبان سلامت ، مربیان داوطلب ، مسئولین مراکز بهداشتی درمانی ، معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، گروه محترم طرح و گسترش مرکز بهداشت استان کرمانشاه ،مسئولین محترم واحد های ستادی مرکز بهداشت و مسئولین سازمانها و ادارات شهرستان کرمانشاه شرکت داشتند .
درابتدا آقای دکتر نصیری سرپرست محترم مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به میهمانان در خصوص تاریخچه و هدف برنامه داوطلبان سلامت ودستاوردها و موفقیتهای بدست آمده از این برنامه ارزشمند سخنرانی نمودند. سپس جناب آقای دکتر منصوری معاون محترم بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه و جناب آقای مهندس اردلان مسئول محترم گروه طرح و گسترش مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیانات خود ا انگیزه والا و مشارکت داوطلبانه این گروه را مورد تقدیر قرار دادند .
 این گرد همایی با تکیه بر شعار (( با داوطلبان در پیشگیری و کنترل آنفلوانزای نوع (( A    برگزار گردید و جناب آقای دکتر خسروی در خصوص کنترل و پیشگیری از آنفلوانزای نوع A   سخنرانی نمودند و پس از آن مسابقه ای با همین عنوان اجرا و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا گردید .
در این مراسم داوطلبان فعال شهرستان، مربیان داوطلبین و مسئولین نمونه مراکز بهداشتی درمانی معرفی و لوح تقدیر و جوایزی در یافت نمودند . 
برنامه هایی شامل شعر و مقاله توسط خود داوطلبین ، موسیقی گروهی ، پخش کلیپ هایی از فعالیت داوطلبین در این مراسم اجرا گردید . همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای داوطلبین در همین مکان تشکیل و عکسهایی از فعالیت خود داوطلبین در این نمایشگاه به نمایش گذارده شد .   
  
 
۲۵ آذر ۱۳۸۸ ۲۱:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید