اخبار

با حضور معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار ،کارگاه اخلاق بازرسی جهت کارشناسان سلامت محیط استان برگزاار شد:

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:
نظارت بر امر بهداشت نخستین سنگر بنای سلامت است.
مهندس غلامی : امانتداری و صداقت دو ویژگی بارز و مهم بازرسان بهداشت محیط است .

کارگاه یک روزه اخلاق بازرسی و کنترل مواد غذایی در سطح عرضه روز دوشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد .

این کارگاه که با حضور معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و بازرسان و کارشناسان سلامت محیط استان برگزار شد مهندس امیر کریمی مدیر گروه سلامت محیط استان از تهیه و تدوین منشور اخلاقی بازرسان بهداشت محیط خبر داد وی ضمن بیان اهداف این کارگاه اعلام کرد که این منشور اخلاقی می بایست در معرض دید عموم قرار گیرد .

مهندس غلامی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به عنوان سخنران این کارگاه نیاز به تقویت امنیت و نظام مراقبت در مقوله سلامت را لازم وضروری دانست .

وی ضمن اشاره به ساختار نظارت بر سلامت در دو بعد نظارت درونی و بیرونی افزود : احساس حضور در محضر حق مانع از تخلف می گردد که این همان روز نظارت درونی است و شناخت دقیق از موضوع  و محیط بازرسی ، اولویت بندی موضوعات ، آشنایی با قواعد ، اخلاق و مهارتهای بازرسی ، حفظ صیانت از بهداشت و حقوق افراد ، پرهیز از قضاوتهای عجولانه از مصادیق نظارت بیرونی است .

وی در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داد .

در ادامه این کارگاه محسن برکتین مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا به نقش طعم و رنگ های طبیعی در صنعت خوراکی اشاره نمود .

کارگاه  اخلاق بازرسی


کارگاه  اخلاق بازرسی

کارگاه  اخلاق در بازرسی



کارگاه  اخلاق در بازرسی


کارگاه  اخلاق در بازرسی


کارگاه  اخلاق در بازرسی


 
 

۲۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۷:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید