اخبار

نمایشگاه پویایی، بالندگی،جوانی و جمعیت مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افتتاح گردید:

درتاریخ 30 اردیبهشت 1394 و همزمان با 113 مرکز استان کشور ، نمایشگاه پویایی، بالندگی،جوانی و جمعیت مرکز بهداشت کرمانشاه  افتتاح شد

این نمایشگاه با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید واجرای سرود جمهوری اسلامی ایران وبا حضور همکاران محترم وزارت بهداشت، فرماندارمحترم کرمانشاه ،مسولین ادارات مختلف شهرستان کرمانشاه و همکاران محترم حوزه ریاست دانشگاه ،معاونت بهداشتی دانشگاه ودانشکده های مختلف افتتاح گردید.

دراین مراسم  آقای دکتر نصیری سرپرست مرکزبهداشت شهرستان کرمانشاه ،دکتر رفیعی مدیرکل محترم آموزش سلام وزارت بهداشت،حاج آقا رنجبر فرماندار محترم کرمانشاه،سرکارخام دکتر فاخری متخصص زنان وعضو یئت علملی دانشگاه وآقای دکتر محمدخانی ،متخصص روانپزشکی  به سخرانی برای مدعوین محترم پرداختند.

دراین مراسم ابتدا آقای دکتر نصیری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از 30 اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری شروع و تا نهم خرداد ماه مصادف با روز جوان ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه ده غرفه همگام با سیاستهای جمعیت تحت عناوین آمادگی برای ازدواج ، تندرستی خانواده ، بارداری و فرزندآوری ، زایمان و مراقبت های پس از آن ،فرزند پروری و مدیریت منابع خانواده به ارائه خدمات به بازدید کنندگان می پردازد.

دکتر نصیری گروه هدف را در این برنامه جوانان 18 تا 29 سال اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت ده روز آماده ی ارائه خدمات به بازدید کنندگان می باشد.

در این مراسم دکتر فاخری متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت علمی دانشگاه  تشویق خانواده ها و نسل جوان به ازدواج زودتر از آن چیزی که در جامعه متداول شده و گام های قبل از ازدواج و قبل از بارداری را راه های کمک به سلامت خانواده دانست و افزود: با توجه به اینکه سن ازدواج رو به افزایش است باید درجهت کم کردن سن ازدواج گام برداریم و در صورت ازدواج اقدام به فرزندآوری در سن پایین انجام شود که کمک بسیار بزرگی به بحث سلامت خانواده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه با همکاری واحد آموزش و ارتقاء سلامت ، گروه تغذیه و سلامت خانواده، واحد سلامت جوانان و روابط عمومی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برپا شده است.

افتتاحیه 1

افتتاحیه 18

افتتاحیه 11


افتتاحیه 22

افتتاحیه 5


افتتاحیه 2


افتتاحیه 20

 

افتتاحیه 8


افتتاحیه 23



اخبار ومطالب مرتبط:
درباره برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت درمرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه
درباره برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت درسراسرکشور + مطالب آموزشی
افتتاح نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت همزمان در 113 شهرستان در کرمانشاه(پایگاه خبری اطلاع رسانی وزارت بهداشت)

 


 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید