اخبار

مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در نظر دارد دو مرکز کاهش آسیب خود را در محله های آقاجان و حکمت آباد را به موئسسات و شرکت های واجد شرایط واگذار نمایند

مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در نظر دارد دو مرکز کاهش آسیب خود را در محله های آقاجان و حکمت آباد را به موئسسات و شرکت های واجد شرایط واگذار نمایند




بدینوسیله به اطلاع می رساند مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در نظر دارد دو مرکز کاهش آسیب خود را در محله های آقاجان و حکمت آباد با شرایط ذیل به موئسسات و شرکت های واجد شرایط واگذار نمایند لذا متقاضیان محترم جهت دریافت پاکت استعلام ضمن مراجعه به واحد تــــدارکات معاونت محترم امــــــوربهداشتی دانشـــــگاه درخــــواست خود را  نیز تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ هفدهم خرداد ماه1394 
به صورت لاک و مهر شده و با درج قیمت پیشنهادی به واحد حراست معاونت بهداشتی دانشگاه (به آدرس کرمانشاه ،میدان فاطمیه ، ابتدای خیابان بهار)  تحویل نمایند .

 لازم به ذکر است هر کدام از موئسسات یا شرکتها می توانند فقط متقاضی خرید خدمت یک مرکز باشند.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تعهدات طرف دوم تفاهم نامه(شرایط واگذاری) :

1)      تامین محل مناسب و تایید آن توسط معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به منظور استقرار پرسنل موسسه جهت ارائه خدمات.

2)      تامین پرسنل دوره دیده کافی در محل مرکز کاهش آسیب و تیم های سیار ، طبق پروتکل و دستورالعمل های ابلاغی از سوی طرف اول قرارداد.

3)      مناطق تحت پوشش تیم سیاری (مرکز گذری آقاجان) شامل : آقاجان، کولی آباد، زورآباد، احمد ولایتی، کوچه نظام، نقلیه، پشت ترمینال آزادگان، کمربندی، چمن، ده مجنون، میدان شهدا، آریا شهر، پشت باغ فردوس، شهرک فدک، بلوار کیهانشهر، شهرک کیهانشهر، مرادآباد، صادقیه، سراب قنبر، کسری، میدان آزادگان، سراب سعید، خیام، سعدی، میدان جمهوری، نقلیه، صابونی، سراب همتی و بهار می باشد. در صورتیکه در طی سال 1394 مناطق سیاری بر حسب نیاز تغییر گردید طرف دوم قرارداد موظف به اجرای آن خواهد بود.

4)      مناطق تحت پوشش تیم سیاری ( مرکز حکمت آباد) شامل : کرناچی، آناهیتا، زمزم، قلعه کهنه، باغ ابریشم، رودکی، معلم، سرخه لیژه، پارک دانشجو، چم بشیر، تپه باستانی کارمندان، ضلع غربی حکمت آباد، لب آب، امام حسین، شهرک فجر، منطقه قره سو، منطقه آبشوران، منبع آب، میدان رسالت، حافظیه، طالقانی، تیر فروش ها، جعفرآباد، آریا شهر، میدان ظفر و ... می باشد. در صورتیکه در طی سال 1394 مناطق سیاری بر حسب نیاز تغییر گردید طرف دوم قرارداد موظف به اجرای آن خواهد بود.

 

5)      طرف دوم قرارداد می بایست حداقل 8 ساعت در روز و حداقل 6 روز در هفته طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت بهداشتی به ارائه خدمت بپردازد و ساعت شروع بکار مرکز نیز از ساعت 8 صبح می باشد که لازم است جدول فعالیت مرکز و تیم های سیار طبق برنامه زمان بندی شده به معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ارائه گردد. حضور مسئول مرکز و مسئول فنی در تمامی ساعات کار مرکز الزامی است.

6)      تشکیل پرونده محرمانه و ثبت خدمات جهت کلیه مراجعین به مرکز و تیم های سیار و همچنین بایگانی پرونده ها مطابق با پروتکل کشوری و زیر نظر کارشناس برنامه DIC معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

7)      ارائه خدمات مشاوره ، کاهش آسیب ، آموزشی فردی و گروهی ، پانسمان ، استحمام و... طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی طرف اول قرارداد.

8)      تهیه و خرید اقلام مورد نیاز بهداشتی و مصرفی مورد نظر جهت مرکز و تیم های سیار ، ارائه وسایل پذیرایی میان وعده بصورت روزانه حداقل جهت 30 نفر از مراجعین به مرکز و جمع آوری سرنگ و سوزن های آلوده در سطح مناطق تحت پوشش.

9)      مشاوره با کلیه مراجعین مرکز و تیم های سیار در خصوص ارزیابی رفتارهای پرخطر با هدف کاهش رفتارهای مذکور در جمعیت تحت پوشش و خانواده های آنان طبق دستورالعمل های ابلاغی به منظور انجام آزمایش داوطلبانه و تست سریع اچ آی وی / ایدز و ارجاع موارد مشکوک به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری استان.

10)   شناسایی کلیه مناطق و پاتوق های رفتارهای پرخطر مصرف مواد مخدر و رفتارهای جنسی ناایمن تحت پوشش مرکز گذری ، برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی جهت افراد کلیدی و تاثیر گذار منطقه و ارسال گزارش آن به معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

11)   طرف دوم قرارداد موظف است حداقل تعداد 200 نفر را بصورت روزانه در مرکز گذری پذیرش نماید و هر تیم سیار نیز حداقل تعداد 100 نفر را در روز پوشش دهند.

12)   شناسایی حداقل 200 نفر از افراد جدید دارای رفتار های پرخطر و دارای پرونده مستمر و فعال در سال 1394 .

13)   افزایش 30 درصدی شناسایی افراد اچ آی وی مثبت تحت پوشش مرکز نسبت به سال 1393.

14)   ارجاع و کمک در ترک اعتیاد یکساله حداقل 50 نفر از افراد تحت پوشش مرکز طی سال 1394 .

15)   ارجاع و تحت درمان نگهدارنده با متادون حداقل 50 نفر از افراد تحت پوشش مرکز طی سال 1394 .

16)   تغییر الگوی مصرف صنعتی به مصرف سنتی حداقل 50 نفر از افراد تحت پوشش مرکز طی سال 1394 .

17)   نمونه گیری جهت انجام آزمایش HIV/ ایدز و سایر عفونتهای منتقله از طریق تزریق و رفتارهای جنسی پرخطر و محافظت نشده از مراجعین تحت ضوابط ابلاغی از سوی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

18)   خرید وسایل کاهش آسیب شامل سرنگ ، سوزن ، کاندوم ، آب مقطر، پد الکلی و ... و در اختیار گذاشتن آن به مراجعین و همچنین آموزش نحوه مصرف و تزریق ایمن و رفتار جنسی سالم به مراجعین و خانواده های آنان.

 

19)   تشکیل گروههای همسان و 4 تیم سیار جهت آموزش و اجرای برنامه های کاهش آسیب در محله ها و مناطق پر خطر تحت پوشش ، براساس پروتکل کشوری و دستورالعمل های معاونت امور بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه. حضور هر تیم سیار بصورت حداقل 3 روز در هفته در پاتوق های مربوطه الزامی است.

20)   تهیه و توزیع بسته های آموزشی نظیر پمفلت، تراکت و ... در بین مراجعین و مناطق و پاتوق های تحت پوشش مرکز.

21)   ارائه خدمات بهداشتی اولیه نظیر پانسمان، ضد عفونی نمودن وسایل طبق ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

22)   ارجاع مراجعین داوطلب به مراکز ترک اعتیاد، مراکز درمان نگهدارنده با متادون، مراکز درمانی ، مراکز حمایتی ، مراکز فنی حرفه ای و ... و ثبت موارد مذکور در دفاتر مرتبط در مرکز.

23)   تنظیم جدول زمانی ارائه خدمات ، نقشه و کروکی منطقه و نصب آنها در محل و ارسال یک نسخه آن به معاونت امور بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

24)   تهیه دفاتر گزارش روزانه، گزارش جلسات آموزشی، گزارش بازدید از مرکز و ... طبق دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و همچنین ثبت گزارشات مربوطه در دفاتر.

25)   تمامی خدمات ارائه شده در مرکز و مناطق و پاتوق های تحت پوشش رایگان می باشد.

26)   تهیه و خرید پوشاک حداقل جهت 200 نفر در طول سال.

27)   خرید تحویل اقلام بهداشتی (صابون و شامپو) بصورت روزانه و حداقل 5 نفر از مراجعین به مرکز ، استحمام افراد نیازمند در مرکز بصورت روزانه جهت 5 نفر از مراجعین و همچنین استفاده از آرایشگاه بصورت روزانه جهت 5 نفر از مراجعین تحت پوشش مرکز.

28)   تهیه کلیه وسایل آموزشی ( وایت برد، تلویزیون، میز و صندلی و ...) ، وسایل صرف چایی و غذا به صورت بهداشتی و تجهیزات لازم ارائه خدمت در مرکز و تیم های سیار طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان ، معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

29)   برقراری ارتباط مناسب با دیگر سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بهزیستی ، کار و امور اجتماعی ، نهضت سواد آموزی ، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و ... به منظور خدمات حمایتی و مددکاری جهت مراجعین مرکز .

30)   پیگیری دلایل عدم مراجعه و قطع رابطه مراجعه کنندگان با مرکز و تلاش در برقراری ارتباط مجدد.

31)   هر گونه تغییر و جابجایی کارکنان مرکز و پرسنل ذکر شده در بند 2 در مراحل بعد از تفاهم نامه و یا بکارگیری افرادی غیر از پرسنل معرفی شده بایستی با اطلاع و هماهنگی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه صورت گیرد

32)   اجرای کلیه بندهای پروتکل کشوری مربوط به مرکز گذری کاهش آسیب، توسط طرف دوم تفاهم نامه .

33)   کلیه اطلاعات مرتبط با مراجعین ، کاملاً محرمانه بوده و انعکاس آن به مراجع استعلام کننده ، با مجوز معاونت امور بهداشتی (طرف اول تفاهم نامه) امکانپذیر خواهد بود .

34)   انجام هر گونه فعالیت پژوهشی و بازدید از مرکز و پاتوق های مرتبط بدون هماهنگی با معاونت بهداشتی ممنوع می باشد .

35)   در صورت عدم اجرای هر یک از بندهای مورد تعهد طرف دوم تفاهم نامه ، کارفرما (طرف اول تفاهم نامه) مجاز است که حق الزحمه و هزینه پیش بینی شده مربوطه را کسر نماید .

36)   طرف دوم تفاهم نامه (موسسه .......) حق واگذاری موسسه و تفاهم نامه را به اشخاص حقیقی و یا حقوقی و سایر موسسات دیگر ندارد.

37)   طرف دوم تفاهم نامه موظف است در زمان بروز هر گونه بحران و یا هر گونه وضعیت غیر مترقبه (سیل، زلزله، آتشفشان، طوفان، جنگ و ...) به تعهدات این تفاهم نامه پای بند و پس از رفع بحران همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

38)   انجام سم زدایی در مرکز کاهش آسیب ممنوع است.

39)   ارائه اطلاعات و آمارهای مراجعین و مرکز گذری کاهش آسیب و تیم های سیار به سایر سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد فوق ، طرف اول قرارداد می تواند بصورت یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

40)   شرایط تحویل مواد غذایی ، پوشاک و استحمام در مرکز بایستی تابع ضوابط مرکز سلامت و محیط کار باشد.

41)   تهیه و ارسال گزارش عملکرد و آمارهای مرکز بصورت ماهیانه ، فصلی و به ترتیبی که برای هر مورد مشخص شده است به معاونت امور بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه (طرف اول تفاهم نامه).

42)   رعایت موازین اسلامی و اخلاقی بر اساس قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع اسلام و آیین نامه های اجرایی سال 1380و منشور حقوق بیماران در مرکز ضروری و بعهده دارنده مجوز می باشد .

43)   طرف دوم متعهد می گردد کلیه قوانین و مقررات مربوطه از جمله قانون کار، تامین اجتماعی و ... را در انجام وظایف موضوع قرارداد و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خویش رعایت نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه خود جوابگوی مراجع قضایی، اداره کار و ... خواهد بود.

44)   کلیه کسورات قانونی شامل ( مالیات، بیمه و ... ) بر عهده پیمانکار ( طرف دوم قرارداد ) می باشد.

45)   تامین ملزومات اداری و تهیه اقلام بهداشتی جهت مرکز مورد نظر شامل: سرنگ، سوزن، کاندوم، پد الکلی، آب مقطر، وسایل پانسمان، Safety Box، ... بعهده پیمانکار می باشد.



۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید