اخبار

دکتر نصیری : کلینیک مادر و کودک هفته آینده افتتاح می شود

دکترنصیریدر روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه سالجاری کارشناسان مسئول واحدهای ستادی باز هم گردهم آمدند تا در خصوص برنامه های آتی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصمیم گیری نمایند .
در این جلسه که با حضور دکتر نصیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد در خصوص برنامه حاشیه نشینی ، افتتاح کلینیک مادر و کودک و معرفی روستای سالم بحث و تبادل نظر شد .
دکتر نصیری در این جلسه ضمن تاکید ویژه و مجدد به برنامه حاشیه نشینی از افتتاح کلینیک مادر و کودک در هفته آینده خبر داد و افزود : در هفته آینده علاوه بر افتتاح این کلینیک ، معرفی یکی از روستاهای تابعه مرکز بهداشتی درمانی ماهیدشت را به عنوان روستای سالم در دست اقدام داریم .
وی اشاره داشت که روستای سالم باید تمام معیارهای لازم را در این خصوص داشته باشد و دیگر روستاها نیز با الگوبرداری از این روستا نسبت به پاکسازی و زیباسازی روستای خود اقدام نمایند که این امر تنها با تلاش و کوشش اهالی روستا ، دهیاران و بخشداران میسر خواهد شد .
وی در این خصوص تاکید کرد که برنامه رستوران سالم ،قنادی سالم و کارخانه سالم و... نیز درلیست برنامه های آتی مرکز بهداشت قرار دارد.


جلسه کلینیک مادر و کودک
جلسه کلینیک مادر و کودک
جلسه کلینیک مادر و کودک

۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید