اخبار

برگزاری کارگاه آ شنایی با سامانه جامع بازرسی درمرکز بهداشت کرمانشاه:

سیستم سامانه جامع بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای  با هدف ساماندهی اطلاعات  فرایند بازرسی بهداشت محیط به منظور هدفمند کردن بازرسی ها اجرا شده است. با راه اندازی سیستم سامانه جامع بازرسی بهداشت محیط و   حرفه ای ، سیستم ثبت سنتی کنار گذاشته و اطلاعات در لحظه بازرسی از هر واحد صنفی به سامانه جامع اطلاعات بهداشت محیط وزارت بهداشت انتقال داده می شود.

این سیستم مزایای متعددی دارد که شامل:

1- شناسایی آخرین وضعیت بهداشتی مراکز با ایجاد مشتری مداری و ارائه بهینه خدمات به مردم
2- ارزیابی بهداشتی اماکن و بهبود شاخص های بهداشت محیط به صورت روزانه پس از ثبت اطلاعات موجود
3- قابل دسترسی برای کلیه رده های مدیریتی سیستم وزارت بهداشت ، سامانه قابلیت آنالیز و ارزیابی وضعیت موجود بهداشتی کشور را دارد و به تمامی مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و بین راهی ، رتبه بهداشتی تعلق می گیرد.

لذا در راستای همین امر در تاریخ چهارم خرداد ماه 1394 کارگاهی یک روزه با موضوع آشنایی با سامانه جامع بازرسی و نحوه اجرای اصلاحیه ماده 13 مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی جهت 120 نفر از بازرسان بهداشت محیط شهرستان های کرمانشاه – صحنه و هرسین و نیز مدیران آموزشگاههای بهداشت سطح شهر در محل همایش مرکز بهداشت شهرستان تشکیل گردید . در این جلسه آقای مهندس خدادادیان کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم بیاناتی پیرامون کارگاه را آغاز نمودند و در ادامه آقای مهندس اجرایی ، خانم مهندس رستمی و آقای مهندس فرجی دستورالعمل اجرایي رسیدگی به تخلفات بهداشتی . فرآیند ثبت بازرسی و صدور کارت و نحوه تکمیل فرم ها و نیز ثبت کلرسنجی و نمونه برداری در سامانه را آموزش دادند.

 


جلسه سامانه جامع بازرسی 

جلسه سامانه جامع بازرسی
جلسه سامانه جامع بازرسی
 
جلسه سامانه جامع بازرسی

۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید