اخبار

7 تیم کارشناسی ،نظارت ویژه بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را برعهده دارند:

خدادادیان (کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان) اعلام کرده : 73 بازرس بهداشت محیط در قالب 7 تیم کارشناسی کار نظارت ویژه بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را برعهده دارند.

با توجه به حلول ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه 24/3/94 جلسه ای با حضور متصدیان کبابی ، حلیم و آش در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید و آقای مهندس خدادادیان کارشناس مسئول سلامت محیط شهرستان به بیان اهمیت موضوع بهداشت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان بخصوص در صنف کبابی و حلیم پزی پرداخت و اعلام داشت 73 بازرس بهداشت محیط در قالب 7 تیم کارشناسی کار نظرات بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بخصوص کبابی و حلیم پزی ها را برعهده دارند .

  وی اعلام داشت بازرسی از اماکن مدنظر و حساس تولید و عرضه مواد غذایی در ساعات اداری به صورت روتین و در ساعات غیر اداری در قالب طرح تشدید به صورت ویژه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا انتهای این ماه انجام خواهد شد . همچنین ایشان اعلام داشت همزمان با نظارتها ، کار نمونه برداری از مواد غذایی تولید شده جهت بررسی کیفی از نظر میکروبی و شیمیایی انجام خواهد شد . بدیهی است با متخلفین بهداشتی با قاطعیت و طبق قوانین موجود برخورد خواهد شد .

 ایشان اعلام داشت در ماه رمضان سال گذشته تعداد 158نمونه برداری مواد غذایی انجام و همچنین تعداد 48مکان متخلف به دادگاه معرفی شده و تعداد 54 مکان نیز با اخذ حکم قضایی پلمپ گردیده است . در این جلسه نمایندگان اداره محترم دامپزشکی و همچنین رئیس اتحادیه کباب و حلیم پزهای کرمانشاه در راستای قوانین موجود مباحثی را اعلام داشتند .

جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه 


جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه  


جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه 

جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه   

جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه  


جلسه متصدیان کبابی های کرمانشاه
 

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید