اخبار

((آئین تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد))

دکتر بحیرایی سکان هدایت مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه را برعهده گرفت

آئین تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه روز یکشنبه هفتم تیرماه با حضور فرماندار کرمانشاه ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه و جمع کثیری از پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد .
فرماندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دکتر نصیری وی را مدیری توانمند و اخلاق مدار دانست و عملکرد و فعالیتهای وی را بی نظیر عنوان کرد.
رنجبر هم چنین ضمن تبریک انتصاب دکتر بحیرایی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه وی را مدیری لایق و کاردان دانست .
در ادامه این مراسم آقای احمدزاده رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه ، دکتر کبودی مدیر امور بین الملل دانشگاه ، خانم اقبالی به نمایندگی از طرف پرسنل مرکز بهداشت ، مهندس رستمی پور به عنوان نماینده مراکز بهداشتی درمانی و آقای حیدری به نمایندگی از سوی بهورزان شاغل در مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با ایراد سخنرانی و بیان برخی از فعالیت های دکتر نصیری نهایت تقدیر و تشکر خود را از زحمات ایشان بعمل آوردند و از خدمات وی در زمان تصدی مسئولیت مرکز بهداشت تجلیل نمودند.
دکتر نصیری نیز در این مراسم به بیان خلاصه ای از عملکرد خود در طول 6 سال سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پرداختند و برای دکتر بحیرایی آرزوی موفقیت کردند .
در ادامه دکتر بحیرایی نیز به بیان اهداف و برنامه های خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که در سایه الطاف الهی و با همت و پشتکار پرسنل خوب و زحمتکش مرکز بهداشت و با وجود پتانسیل های موجود در این مرکز بتوانند به اهداف عالیه در حوزه بهداشت دست پیدا کنند و از خدمات ارزنده دکتر نصیری تقدیر نمودند .
 در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف ریاست دانشگاه ، فرماندار ، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، بسیج جامعه پزشکی و پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به دکتر نصیری اهدا شد .

اخبار ومطالب مرتبط:
فرماندار کرمانشاه: مرکز بهداشت برنامه های تاثیرگذاری برای توسعه کرمانشاه اجرا کرده است

 

تودیع ومعارفه 

تودیع ومعارفه 

تودیع ومعارفه 

تودیع ومعارفه 

تودیع ومعارفه 
 
تودیع ومعارفه 
 

تودیع ومعارفه 


تودیع ومعارفه

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید