اخبار

کارگاه آموزشی مدیران و متصدیان تالارهای پذیرایی شهرکرمانشاه برگزار شد

88 درصد تالارهای پذیرایی کرمانشاه دارای شرایط بهداشتی و بقیه دارای معیار بهسازی می باشند

در مورخه 24/4/1394 کارگاه آموزشی با حضور مدیران و متصدیان تالارهای پذیرایی شهرکرمانشاه توسط واحد بهداشت محیط درمحل سالن آموزشی مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس اسکندری،کارشناس بهداشت محیط به بیان اهمیت ونقش متصدیان و مدیران تالارها در حفظ سلامت مراجعین به این اماکن و ضرورت حساسیت آنان در خصوص رعایت هرچه بیشتر موازین بهداشتی در این تالارهاو تشریح دستور العملهای مرتبط پرداخت.

در ادامه مهندس سعید نیا کارشناس بهداشت محیط و بازرس تالار های پذیرایی به تشریح آیین نامه تخصصی تالار های پذیرایی و فرایند بازرسی ها و پیگیری از طریق سامانه بازرسی بهداشت محیط و نیز مراحل اجرای مقررات پرداخت و خواستار توجه هرچه بیشتر به رعایت موازین بهداشتی در این مکانها از سوی متصدیان گردید.
در پایان مقرر گردید که با توجه عدم فعالیت این اماکن در ایام ماه مبارک رمضان مدیران تالارها برنامه ریزی لازم در خصوص رفع نواقص بهداشتی موجود که در طول بازدید های انجام گرفته به آنان گوشزد گردیده از قبیل بهداشت فردی ، نواقص ساختمانی و  توجه به بحث زنجیره حمل ونقل  مواد غذایی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است در سطح شهر کرمانشاه حدود 80 تالار پذیرایی مشغول به فعالیت هستند که حدود 88 درصد آنان دارای شرایط بهداشتی و بقیه دارای معیار بهسازی هستند که نظارت لازم بر فعالیت آنان از سوی واحد بهداشت محیط شهرستان بعمل می آید که در این راستا تاکنون در چهار ماهه اول سال 94 حدود 10 مورد از تالار های متخلف از موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و تعدادچهار مورداز این تالارها  نیز پلمب گردید.


5 


4 


3 


2 


1

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید