اخبار

میکروپیگمنتیشن(کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست) می تواند بیماریها وصدمات جبران ناپذیری را برای سلامت فرد درپی داشته باشد

میکروپیگمنتیشن به فرایند کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست، با حداقل آسیب به بافت اطلاق می شود.
 این متد روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف استریل که به کاربر این امکان را می دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام نماید.
سوزن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن محسوب می گردد. استفاده از سوزن مشترک برای چند فرد و حتی استفاده از یک سوزن برای یک فرد در چند جلسه میتواند صدمات جبران ناپذیری را برای سلامت فرد ایجاد نماید. امروزه در دستگاههای میکروپیگمنتیشن به جای سوزن از کارتریج های یکبار مصرف استفاده می شود.
تاتو کردن می‌تواند با خود ویروس‌های بیماری‌های عفونی مانند زگیل، ایدز، هپاتیت و زخم زرد را به افراد منتقل کند.

این بیماری‌ها از طریق سوزن دستگاه‌های تاتو می‌تواند به افراد دیگر منتقل شود و فرد جدید به بیماری‌هایی با منشا باکتری و ویروس مبتلا شود در برخی موارد، سیستم دفاعی بدن به رنگ تاتو حساسیت نشان می‌دهد، در نتیجه علائمی مانند سرفه، تنگی نفس و خستگی زودرس بروز می‌کند
با توجه به اشتیاق جوانان وتنوع طلبی آنها در مقوله زیبایی لازم است آموزش واطلاع رسانی مستمر در این خصوص به گروههای هدف مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
لذا از دوم تا چهارم شهریور ماه  جلسه آموزشی با موضوع فوق الذکر جهت صنف آرایشگران زنانه کرمانشاه در سالن همایش مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید . در این جلسه مهندس خدادادیان کارشناس مسئول واحد سلامت محیط ، خانم رستمی کارشناس مرکزبهداشت استان و خانم صوفی از معاونت درمان آموزشهای مربوطه را ارائه نمودند.



1 


2 


3 


4

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید