اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت روز جهانی قلب (7مهرماه) و هفته بهداشت روان ( 30-24 مهرماه )

در تاریخ 28مهر ماه واحد آموزش و ارتقای سلامت با همکاری واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها به مناسبت هفته بهداشت روان ( 30-24 مهرماه ) وهم چنین  روز جهانی قلب (7مهرماه) جلسه ای با حضور جمعی ازنمایندگان آموزشی ادارات شهر کرمانشاه و کارکنان مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه   در سالن اجتماعات این مرکز برگزارنمود.
در ابتدا خانم دکتر آیین فر معاون بهداشتی ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه ، در خصوص اهمیت سلامت روان خانواده  و بیماریهای قلبی عروقی  مطالبی بیان کردند و با توجه به برنامه های تحول نظام سلامت به خود مراقبتی و توانمند سازی مردم ،تقویت و نهادینه سازی همکاریهای بین بخشی تاکید نمودند .

پس از آن آقای رستمیان کارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت شهرستان ، در رابطه با شاخصهای مهم بهداشت روان،تعریف خانواده،روابط بین همسران ،روابط بین فرزندان و والدین وهمچنین سطوح مختلف ازدواج وعوامل مخرب و راههای تحکیم و شکوفایی خانواده مطالب ارزنده وکاربردی مطرح کردند.

در ادامه آقای سعیدی کارشناس مبارزه با بیماریهای غیرواگیر در رابطه با پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی و نقش تغذیه ،تحرک  و استرس برآن و راههای مقابله با چاقی وهمچنین پیشگیری از بیماری دیابت و عوامل تاثیرگذار ومستعدکننده آن مطالب مفیدی را ارائه نمودند .


 

6
5 

9

8
7
9
4
3
2
1

۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید