اخبار

مرکز بهداشت استان کرمانشاه خدمات مراکز مشاوره زنان آسیب پذیر خود را واگذار می نماید

بدینوسیله اعلام می دارد مرکز بهداشت استان کرمانشاه در نظر دارد ، خدمات مراکز مشاوره زنان آسیب پذیر خود را در شهرستان کرمانشاه  در مناطق شمالی و جنوبی در سال 1395  به صورت قرارداد برابر شرایط پیوست به بخش خصوصی واگذار نماید. لطفا در صورت تمایل  حداکثر تا پایان ساعت اداری مورخه  24/12/1394 ضمن مراجعه به واحد تدارکات شهرستان برگ استعلام را دریافت و قیمت پیشنهادی خود را در پاکت مهر و موم شده به واحد حراست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تحویل نمایید.
شرایط واگذاری:
1)    تامین محل پایگاه ، نگهداری و پرداخت هزینه آب ، برق ، تلفن و ... .
2)    تشکیل پرونده محرمانه و ثبت خدمات جهت کلیه مراجعین به مرکز و بایگانی پرونده ها و استخراج کد شناسایی منحصر به فرد مطابق با پروتکل کشوری و زیر نظر کارشناس گروه بیماریهای معاونت بهداشتی .
3)    ارائه خدمات مشاوره ، کاهش آسیب ، پانسمان و آموزشی فردی و گروهی .
4)    بکار گیری آقایان در پایگاه مشاوره ویژه زنان برای هر گونه ارائه خدمتی ممنوع می باشد .
5)    تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی و مصرفی جهت مرکز و تیم سیار ، امحاء سرنگهای برگشتی و ارائه وسایل پذیرایی میان وعده جهت کلیه مراجعین پایگاه .
6)    مشاوره با زنان دارای رفتارهای پرخطر به منظور انجام آزمایش داوطلبانه و تست سریع اچ آی وی / ایدز و ارجاع موارد نیازمند به درمان نگهدارنده با متادون و موارد مشکوک به رفتارهای پر خطر جنسی (Sex Worker ) به مرکز مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر معاونت بهداشتی واقع در بیمارستان سابق شهید فهمیده به منظور معاینات مامایی ، تغییر الگوی مصرف مواد و حرفه آموزی در مرکز
7)    ارجاع زنان اچ آی وی مثبت و مشکوک به عفونت اچ آی وی به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری استان واقع در میدان رفعتیه به منظور بررسی آنان از نظر HIV مطابق با فرم های ارجاعی مورد تائید معاونت امور بهداشتی .
8)    تشکیل گروههای همسان و تیم های سیار جهت آموزش و اجرای برنامه های کاهش آسیب در محله ها و مناطق پر خطر شهر ، بر اساس پروتکل کشوری و دستورالعمل های معاونت امور بهداشتی . حضور تیم سیار بصورت حداقل 4 روز در هفته در پایگاه مشاوره زنان الزامی است و در مابقی روزها می بایست طبق برنامه زمانبندی شده در مناطق پرخطر و پاتوق های شناسایی شده خدمت نمایند .
10)    تنظیم جدول زمانی ارائه خدمات ، نقشه و کروکی منطقه و نصب آنها در محل و ارسال یک نسخه به معاونت امور بهداشتی .
11)    تهیه دفتر گزارش کار روزانه در مرکز و ثبت کلیه وقایع ، اعم از شناسایی موارد جدید ، مشاوره ، مرگ و میر ، ارجاع ، ارائه خدمات کاهش آسیب و غیره در دفتر مذکور .
12)    برقراری ارتباط مناسب با دیگر سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بهزیستی ، کار و امور اجتماعی ، نهضت سواد آموزی ، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد خیریه و ... به منظور خدمات حمایتی و مددکاری جهت مراجعین مرکز .
13)    پیگیری دلایل عدم مراجعه به مرکز و تلاش در برقراری ارتباط مجدد .
14)    شناسایی حداقل 80  نفر زن دارای رفتار پرخطر و بصورت مستمر و فعال در سال 1395
15)    تهیه و ارسال گزارش عملکرد و آمارهای مرکز بصورت ماهیانه و به ترتیبی که برای هر مورد مشخص شده است به مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه (طرف اول تفاهم نامه ) .
16)    اجرای کلیه بندهای پروتکل کشوری مربوط به پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر ،توسط طرف دوم تفاهم نامه .
17)    رعایت موازین اسلامی و اخلاقی بر اساس قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع اسلام و آیین نامه های اجرایی سال 1380و منشور حقوق بیماران در مرکز ضروری و بعهده دارنده مجوز می باشد .
18)    پایگاه باید حداقل 8 ساعت در روز و حداقل 6 روز در هفته به ارائه خدمت بپردازد و ساعت شروع بکار پایگاه از ساعت 8 صبح می باشد.
19)    کلیه اطلاعات مرتبط با مراجعین ، کاملاً محرمانه بوده و انعکاس آن به مراجع استعلام کننده ، با مجوز مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه (طرف اول تفاهم نامه ) امکان پذیر خواهد بود .
20)    انجام هر گونه فعالیت پژوهشی و بازدید از پایگاه بدون هماهنگی با معاونت بهداشتی ممنوع می باشد .
21)    در صورت عدم اجرای هر یک از بندهای مورد تعهد طرف دوم تفاهم نامه ، کارفرما (طرف اول تفاهم نامه) مجاز است که حق الزحمه و هزینه پیش بینی شده مربوطه را کسر نماید .

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید