اخبار

باکشف ۱۰۰کیلوموادغذایی فاسد،یک رستوران بین راهی در کرمانشاه پلمپ شد

باکشف ۱۰۰کیلوموادغذایی فاسد،یک رستوران بین راهی در کرمانشاه پلمپ شد
کرمانشاه- کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمپ رستورانی واقع در بیستون کرمانشاه و بازداشت متصدی آن با کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی خبر داد.

  

 

 

بهمن خدادادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص بازدید و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی از سوی اماکن و رستوران های شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: عصر جمعه طی کشیک های نوروزی از سوی عوامل اجرایی مرکز بهداشت شهرستان یک رستوران بین راهی در مسیر بیستون کرمانشاه واقع در کاخانه سیمان غرب به دلیل عرضه محصولات فاسد و غیربهداشتی پلمب شد.

وی با اشاره به حکم قضایی دستگاه تعیزیرات حکومتی در راستا مقابله با این سودجویان عرضه مواد فاسد و غیربهداشتی،تصریح کرد: در این بازرسی ها ۵۰ کیلوگرم برنج پخته شده و فاسد به همراه ۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیربهداشتی با نظارت و کارشناسی اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت کشف شد و معدوم شد.

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به پلمب و بازداشت متصدی این مرکز تولید مواد غذایی فاسد، ابراز داشت: استفاده از رنگ های شیمیایی به جای زعفران، عدم نظافت و رعات نکات بهداشتی مکان و آشپزخانه، عدم رعایت بهداشت فردی و کارت تندرستی تعدادی از کارگران از جمله جرایم قابل ذکر این مکان غیربهداشتی است که متصدی آن تا تعیین تکلیف نهایی، توسط نیروری انتظامی پاسگاه چالابه بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شد.


کشف موادغذایی فاسد

 خدادادیان در ادامه بیان کرد: این رستوران طرف قرارداد اداره کل حج و زیارت استان کرمانشاه است که به عنوان میزبان زائران اعتبات و عالیات فعالیت داشت اما به دلیل خدمت رسانی نا مناسب از فعالیت های غیربهداشتی آنها جلوگیری به عمل آمد.

کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در این عملیات بازرسی بهداشتی از مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی دستگاه اجرایی از جمله دامپزشکی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی همکاری مناسب داشته و نقش اساسی را ایفا کردند.

۷ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید