اخبار

کمیته بحران استان کرمانشاه در پی ورود جبهه گرد و غبار غلیظ به استان کرمانشاه و مشکلات احتمالی روز پنجشنبه(3/4/88) همه ادارات، ارگان‌ها و بانک‌های استان را تعطیل کرد.

کمیته بحران استان کرمانشاه در پی ورود جبهه گرد و غبار غلیظ به استان کرمانشاه و مشکلات احتمالی امروز پنجشنبه همه ادارات، ارگان‌ها و بانک‌های استان را تعطیل کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، ورود جبهه گرد و غبار به استان از عصر روز گذشته و شدت آن در شب گذشته و بامداد امروز کمیته بحران استان کرمانشاه را برآن داشت با صدور اطلاعیه‌ای تمام ادارات، ارگان‌ها، بانک‌ها و مراکز وابسته به دولت را امروز پنجشنبه سوم تیر ماه تعطیل اعلام کند.
براساس این اطلاعیه مراکز آموزش عالی و پیش‌دانشگاهی استان که در حال برگزاری آزمون‌ها و امتحانات پایان ترم هستند، از این تعطیلی مستثنی شده‌اند.
کمیته بحران استان همچنین خواهان کاهش تردد و خروج‌های غیرضروری مردم به ویژه کودکان‌، نوجوانان و افراد کهنسال از منازل شده و بر رعایت نکات بهداشتی تاکید شده است.
کاهش دید و آلودگی‌شدید هوای استان کرمانشاه از شب گذشته براثر ورود جبهه گرد و غبار منجر به کاهش افقی دید تا کمتر از 200 متر در برخی نقاط استان شده و زندگی عادی مردم را مختل کرده است.

توصیه‌های بهداشتی جهت حفظ سلامت در برابر گرد و غبار غلیظ موجود در هوا: 

گردوغبارغلیظ هوا
 
گردوغبارغلیظ هوا
  
گردوغبارغلیظ هوا

۳ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید