اخبار

سرپرست مرکز بهداشت کرمانشاه خبر داد:کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه از کشف 15 هزار و 537 کیلوگرم گوشت غیرمجاز و موادغذایی فاسد و مهروموم 11 مکان طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

امید بحیرایی از کشف و انهدام بیش از 15 هزار و 537 کیلوگرم گوشت غیرمجاز، مرغ زنده، امعا و احشا، سوسیس و کالباس و موادغذایی فاسد طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
وی از مهروموم 11 مکان عرضه گوشت غیرمجاز و مرغ زنده خبر داد و گفت: در این رابطه مقادیری وسایل از جمله 76 قفسه مرغ، 110 قبضه ابزارآلات قصابی کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه ادامه داد: مکان‌های مذکور به دلیل عدم توجه به تذکرات مهروموم و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند و گشت‌ها و بازرسی‌ها برای پیگیری و برخورد با ذبح و عرضه غیرمجاز دام، گوشت و فرآورده‌های گوشتی و... همچنان ادامه دارد.
بحیرایی به گشت‌های روزانه مرکز بهداشت اشاره کرد و گفت:از ابتدای سال‌جاری تاکنون گشت‌ها و بازرسی‌های این مرکز هر روزه، حتی در ایام تعطیل فعال است و در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی بلافاصله وارد عمل می‌شویم.
وی با بیان اینکه کشفیات مذکور توسط مرکز بهداشت کرمانشاه و همکاری اداره اجرائیات، دامپزشکی و بازرسی اصناف صورت گرفته است، گفت: دستگاه قضایی در صدور حکم ورود به منزل و اداره تعزیرات در صدور احکام مربوطه همکاری لازم را داشته‌اند.
این مسؤول از تشدید بازرسی‌ها در شهرک‌هایی که عرضه غیرمجاز گوشت و مرغ در آن‌جا بیشتر است خبر داد و به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامت خود از خرید مرغ زنده و یا گوشت غیرمجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک، موضوع را به سامانه 190 مرکز بهداشت اطلاع بدهند.

کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه 2 

کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه 1

کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه 5  

کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه 4

کشف 15 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و مرغ زنده در کرمانشاه 6    

 
 
 

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید