اخبار

کلاس آمادگی برای زایمان در کلینیک مادر وکودک منزه افتتاح شد

در مورخ سیزدهم شهریور 1395با حضور مدیر  محترم گروه سلامت خانواده استان، معاونت محترم بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان و جمعی از کارشناسان برنامه سلامت مادران استان و شهرستان ، کلاس امادگی برای زایمان کلینیک مادر وکودک منزه افتتاح گردید .
هدف اصلی از برگزاری این کلاسها کاهش ترس و اضطراب مادران برای زایمان طبیعی بوده وتلاش میشود تا با ایجاد محیطی آرام وحمایت کننده و ارائه آموزشهای تئوری وعملی  در زمینه روشهای مختلف تن آرامی وکاهش درد ، امادگی مادران  باردار برای زایمان طبیعی افزایش یابد .
تمامی مادران باردار صرف نظر از سن وسواد میتوانند از سن بارداری 16 الی 20 هفتگی  با معرفی نامه دریافتی از مرکز بهداشتی درمانی ارائه دهنده مراقبتهای دوران بارداری خود ، جهت ثبت نام به واحد آمادگی برای زایمان این کلینیک مراجعه نموده و بصورت رایگان در این کلاسها ثبت نام نمایند . تعداد جلسات آموزشی در نظر گرفته شده برای هر مادر تا پایان بارداری هشت جلسه یک ونیم ساعته بوده  که دراین جلسات ابتدا اموزشهای مختلف در  زمینه مراقبتهای دوران بارداری ، زایمان و پس از زایمان  وشیر دهی به مادران ارائه شده وسپس مادران با شرکت در کلاس آموزش عملی  با  نحوه انجام  انواع تمرینهای کششی  ،تنفسی وتن آرامی  مناسب دوران بارداری آشنا میشوند . لازم بذکر است که حضور یک نفر همراه با انتخاب خود مادر در کلاسها امکان پذیر می باشد و فرد همراه میتواند با دریافت گواهی شرکت در کلاس  در زمان زایمان  در بیمارستان  مادر را همراهی نماید .  


کلاس  آمادگی برای زایمان 


کلاس  آمادگی برای زایمان 


کلاس  آمادگی برای زایمان 


کلاس  آمادگی برای زایمان

۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید