اخبار

جلسه هم اندیشی توانمندسازی منطقه حاشیه نشین آقاجان

در خصوص توجه ویژه به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در روز چهاردهم مهرماه جلسه ای با حضور کارشناسان اداره آموزش و پرورش – شهرداری منطقه 8 – حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری- مدیران مدارس منطقه آقاجان و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه جهت توانمندسازی منطقه آقاجان در مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد .
در این جلسه دکتر بحیرایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و مسئول کمیته بهداشت و زیست شهری مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تنها  25 درصد از سلامت و بهداشت جامعه توسط دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت تامین می گردد و جهت دستیابی به سلامت و بهداشت کامل جامعه همکاری دیگر ارگانها و سازمانها مثل شهرداری – آموزش و پرورش – بهزیستی و ... رامی طلبد ابراز داشت :محلات حاشیه نشین بدلیل داشتن معضلات بهداشتی در اولویت مرکز بهداشت شهرستان و مرکز پژوهشهای اسلامی قرار دارد .
دکتر بحیرایی افزود : منطقه آقاجان دارای معضلات متفاوت و خاصی می باشد که اهم آن مشکلات بهداشتی و زیست محیطی و اعتیاد و سایر ناهنجاریهای اجتماعی می باشد که می بایست مورد توجه خاصی قرار گیرد . وی بیان اینکه در این منطقه یک پایگاه بهداشتی و یک مرکز کاهش آسیب قرار دارد اظهار داشت : منطقه آقاجان  چندین بار توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان ، شهرداری و بهزیستی مورد بازدید میدانی قرار گرفته و چالش ها و معضلات بهداشتی آن مورد ارزیابی قرار گرفته است و در اواخر مهرماه نیز بدلیل بازگشایی مدارس یک بازدید میدانی دیگر با حضور شهردار ، اعضاء شورای شهر و هیات امناء مرکز پژوهشهای اسلامی شورای شهر صورت خواهد گرفت .
در ادامه خانم دکتر آئین فر معاون بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان به تشریح اقدامات انجام شده توسط مرکز بهداشت شهرستان از ابتدای سال 94 تا نیمه اول سال 95 در منطقه آقاجان پرداخت.
در ادامه حاضرین در جلسه ضمن بیان مشکلات موجود در این منطقه به ارائه پیشنهادات و راهکارها جهت مرتفع نمودن این مشکلات پرداختند.

 

جلسه هم اندیشی 3 

جلسه هم اندیشی 5 


جلسه هم اندیشی 4


جلسه هم اندیشی 2 


جلسه هم اندیشی 1

۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید