اخبار

برگزاری نمایشگاه ازدواج شاد و پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی وجامع علمی کاربردی کرمانشاه

با عنایت به اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار ملی  و با توجه به پویندگی ، بالندگی و جوانی جمعیت کنونی کشور سیاستهایی در 14 بند کلی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد .
در این سیاستهای کلی جمعیت به مواردی مانند ارتقاء پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی ، رفع موانع ازدواج ، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند ، کاهش سن ازدواج ، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران بویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه ای هزینه های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان ، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزشهای عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تاکید برآموزش مهارتهای زندگی و ... اشاره شده است .
در همین راستا  نمایشگاه  یک  روزه ای درروز  سه شنبه مورخ 27 مهرماه 95 به طور همزمان در دو دانشگاه جامع علمی کاربردی –واحد فرهنگ و هنر و دانشگاه آزاد اسلامی برگزارگردید .
در این نمایشگاه که با هدف آشنایی جوانان با موضوعات : آمادگی برای ازدواج- ازدواج – فرزند آوری – مراقبتهای مادر و کودک ، تندرستی خانواده ،مدیریت استرس وبحران ،مدیریت منابع خانواده ،شیوه زندگی و اختلالات ناباروری برگزارگردید ضمن ارایه خدمات مشاوره توسط مشاورین زن و مرد  به  تعدا د2000 سری پکیچ راهنمای ازدواج شاد و پایدار ویژه زوجین جوان در بین دانشجویان توزیع شد .

نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 1 


نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 7 


نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 6 


نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 5 


نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 3 


نمایشگاه ازدواج شادوپایدار 2 


۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید