اخبار

نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه افتتاح شد.
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه امروز در بوستان شاهد افتتاح و تا ۲۵ آبان فعال است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از امروز تا 25 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بوستان شاهد برپا است و 100 هزار عنوان کتاب نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

در چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه 600 غرفه و 500 ناشر از سراسر کشور و استان کرمانشاه حضور دارند که این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 با شعار «حال خوب خواندن»  فعال است و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در کنار این نمایشگاه کتاب برپا شده است.

برپایی عصر شعر، رونمایی کتاب، کرسی تلاوت و تجلیل از فعالان قرآنی، تجلیل از ناشر برتر استان، تجلیل از نویسنده پیشکسوت، معرفی و تجلیل از کتابفروش فعال و چاپخانه‌دار فعال کرمانشاه از برنامه‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه است.

غرفه‌های نذر کتاب، رسانه‌ها با جانمایی در ورودی سالن اصلی نمایشگاه، کاهش آسیب‌های اجتماعی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه، پاسخ به سئوالات اجتماعی، فرهنگی و دینی، یار مهربان به منظور اطلاع‌رسانی نمایشگاه در این نمایشگاه کتاب حضور دارد.

در کنار چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای نخستین بار و با توجه به حساسیت‌های موجود بر فضای مجازی و ارائه تولیدات و محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در این حوزه برپا شده است.

۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید