اخبار

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تمام مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان را پیگیری کرده ایم/ دانشجویان باید نمایندگان خود در شورای صنفی را بشناسند

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: تمام مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان را پیگیری کرده ایم/ دانشجویان باید نمایندگان خود در شورای صنفی را بشناسند
دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیگیری مجدانه مشکلات رفاهی دانشجویان خبر داد و گفت: هر مشکلی که به ما اعلام می شود، را حتما پیگیری می کنیم.

 

 

محمد محمدی از پیگیری مجدانه مشکلات رفاهی دانشجویان خبر داد و گفت: هر مشکلی که به ما اعلام می شود، را حتما پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی دانشجویان از عدم رسیدگی به مشکلاتی گلایه می کنند که اصلا به شورا اطلاع داده نشده است، افزود: دانشجوها باید نمایندگان خود را بشناسند وبدانند مشکلاتشان را نزد چه کسی وچگونه مطرح کنند.

دبیرشورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اعلام کرد: در جلسه ای که با وزارت بهداشت داشتیم چند مسئله را بررسی کردیم که یکی از آنها افزایش حداقلی هزینه ی مسکن با توجه به شرایط موجود بود که اعمال شد.

وی از اعمال افزایش مبلغ وام دانشجویی خبرداد و افزود: همچنین تلاشمان برای جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت غذا اثر بخش بود.

محمدی افزایش تعرفه ی کار دانشجویی در ابلاغیه جدید به معاونت دانشجویی را تایید و افزود: ماتمام تلاشمان را برای بهبود اوضاع رفاهی دانشجویان به کار می گیریم.

دبیرشورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر پیگیر لزوم در نظر گرفتن پله های خروج اضطراری برای خوابگاه ها باتوجه به زلزله های اخیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز خوابگاه بوستان 2 در دست بررسی است ادامه داد: تصاویر نقشه ی پیشنهادی برای ما ارسال شده وقرار است پس از اعمال اصلاحیه طرح وارد مرحله ی اجرایی شود.

محمدی همچنین از تهیه شدن وسایل رفاهی برای خوابگاه مفتح خبرداد و افزود: به زودی این امکانات برای بهبود شرایط رفاهی دانشجویان نصب خواهد شد.

محمدی رفع مشکلات رفاهی دانشجویان را وظیفه ی شورای صنفی دانست و تاکید کرد: باهمکاری واطلاع رسانی دانشجویان مشکلات صنفی ورفاهی سریع تر حل خواهد شد.

محمدی در خصوص قیمت غذای دانشجویان شهریه پرداز تصریح کرد: قبل از اینکه افزایش قیمتی صورت بگیرد، هزینه ی غذای این دانشجویان همانند دانشجویان دولتی بود اما طبق آیین نامه ای که از طرف وزارت و با امضای وزیر بهداشت، به شورای صنفی، اداره ی تغذیه ومعاونت ابلاغ می شود، شهریه دانشجویان شهریه پرداز در امور رفاهی مصرف نمی شود وتماما در بخش آموزشی هزینه می شود.

وی افزود: با این حال پس از پیگیری های مکرر ما و با همکاری دکتر غلامی، معاون فرهنگی دانشگاه توانستیم هزینه غذا برای دانشجویان پردیس وشهریه پرداز را کاهش داده و به همان قیمت قبل برگردانیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: بعد از دریافت اخبار مبتنی بر تاریکی محوطه ی خوابگاه، یا حتی آب گرفتگی در همان محوطه، با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه پیگیر شدیم که اقدامات لازم صورت بگیرد، همچنین همزمان باپروژه ی حیاط کشی قسمت پشتی خوابگاه طالقانی نور پردازی هم در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید