اخبار

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی از اهداف ما در سال جدید است

افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی از اهداف ما در سال جدید است
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای تقویت روحیه و افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی ، برنامه های متعدد و متنوعی را در سال ۹۸ در دستور کار خود داریم.

کیومرث بشی پور در گفت و گو با خبرنگار سرویسی " ورزشی " مفدا کرمانشاه ، با اشاره به گستردگی فعالیت های درسی و کارآموزی دانشجویان رشته های علوم پزشکی، افزود: مشارکت در فعالیت های ورزشی و فرهنگی موجب نشاط دو چندان دانشجویان شده و استرس را از آنان دور میکند و باعث میشود تا عملکرد بهتری در حوزه تحصیلی نیز داشته باشند. 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه با رعایت اعتدال بین فعالیت های ورزشی و درسی میتوان گام بزرگی به سوی موفقیت برداشت ، ادامه داد : ورزش و درس مکمل هم هستند و با انجام فعالیت های ورزشی ، می توان با ذهن آماده تری به فعالیت های درسی پرداخت .

به گفته وی برگزاری مسابقات منطقه ای ، کاروان های نشاط و سلامت و برنامه های گردشگری از جمله پیاده روی و کوهپیمایی، همایش دوچرخه سواری ، تشکیل انجمن های تخصصی ورزشی ، برگزاری جشنواره بومی محلی و مسابقات تدارکاتی ، برگزاری کلاس های ورزشی جهت ارتقا آمادگی دانشجویان برای شرکت در المپیاد ورزش های قهرمانی و همگانی و برگزاری  مسابقات درون دانشکده ای و خوابگاهی بخشی از فعالیت هایی است که اداره تربیت بدنی برای دانشجویان در سال جدید مد نظر گرفته است.

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید