اخبار

مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در اربعین حسینی

مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در اربعین حسینی

 

معاون بهداشتی مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط از شروع برنامه پیاده روی اربعین حسینی (ع) تا پایان روز ۹۸/۷/۲۲ را اعلام کرد و گفت: از آغاز این برنامه 99 جلسه هماهنگی درون بخشی وبین بخشی و 199جلسه آموزشی با مسئولین و نیروهای خدماتی موکب ها، ایستگاه های صلواتی،متصدیان و کارگران مراکز و اماکن بین راهی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر شکیبا افزود: طی این جلسات  1076 نفر از خادمین و مسئولین موکب ها، متصدیان و کارگران مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی آموزش داده شده اند و 207 کارت بهداشت برای خادمین در موکب ها و ایستگاه های صلواتی صادر شده است.

به گفته وی طی این اقدامات تاکنون 3029بازدید از موکب و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته و1358 کیلو گرم مواد غذایی غیرمجاز توقیف، جمع آوری و معدوم شده است.

وی تعدادکنترل و بازرسی منابع آب آشامیدنی را 330 مورد،مقدارسالم سازی آب شرب (کلرزنی)را 10 متر مکعب ،تعداد کلر سنجی انجام شده آب آشامیدنی را 1140 مورد،تعداد کدورت سنجی انجام شده را 250 مورد ، تعداد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی را 210مورد و تعداد نظارت برمخازن سیار و ثابت آبرسانی مستقر در موکب ها و ایستگاه های صلواتی را  985 مورد اعلام کرد.

دکتر شکیبا همچنین افزود: 1062 مورد سنجش پرتابل تجهیزات بازرسی(دما، روغن، شوری، آلودگی سطوح و انشگتان دست خادمین) نیز صورت گرفته است.

وی همچنین میزان سطح سم پاشی و گندزدایی اماکن عمومی و سرویس های بهداشتی را برابر 17750متر مربع اعلام کرد.

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید