اخبار

برگزاری مراسم روز جهانی کودک درتاریخ 16/7/88 با حضور سرپرست وکارکنان ستادی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه

برگزاری مراسم روز جهانی کودک درتاریخ 16/7/88 با حضور سرپرست وکارکنان ستادی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه

 

 

مراسم روز جهانی کودک که در مورخ 16/7/88 در شهربازی چهار فصل فرهنگ برگزار شد با حضور سی نفر از کودکان بی سرپرست سازمان بهزیستی
دراین مراسم برنامه های شاد و متنوعی برای این کودکان در نظر گرفته شده بود آقای نارنجی از مجریان توانمند سیمای مرکز کرمانشاه به اجرای برنامه ای بسیار شاد پرداختند .
سپس آقای دکتر نصیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم این روز را به تمامی کودکان تبریک گفته و از تمامی افرادی که تدارک این برنامه را دیده بودند خصوصاً دو تن از خیرین نیک اندیش تشکر و قدردانی نمودند . به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت به هر نفر از این کودکان مبلغ 000/300 ریال و جمعاً مبلغ 000/9000 ریال از سوی خیرین بصورت افتتاح حساب بانکی اهداء گردید . پس از پذیرایی کودکان از وسایل شهربازی استفاده کرده و ساعاتی را به بازی پرداختند .
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برخود لازم می داند از خیرین ارجمند آقایان حاج کیومرث احمدی  (که یکی از خیرین شهرستان کرمانشاه بوده وبه تازگی یک واحد مسکونی خریداری وجهت استقرار پایگاه بهداشتی حکمت آباد به مرکز بهداشت اهداء نموده است) و آقای فرج اله محمدی و آقای بابایی مدیریت محترم شهربازی چهار فصل فرهنگ که این مکان را بصورت رایگان در اختیار این مرکز قرار داده بود و آقای نارنجی که بدون هیچ چشم داشتی به اجرای برنامه جهت این کودکان بی سرپرست پرداختند نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آورد .
 


 




 

۱۶ مهر ۱۳۸۸ ۲۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید