اخبار

واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به منظورحفظ سلامت زائران عتبات عالیات اقدام به بازدید از مراکز تهیه ، توزیع و.... در طول مسیر بزرگراه کربلا نمود:

در راستای حفظ و ارتقاء سلامت زائران عتبات عالیات ، واحد سلامت محیط شهرستان کرمانشاه قبل از بازگشت زائران و از روز سه شنبه هیجدهم آذر ماه 1393 اقدام به بازدید از مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی ، نمازخانه ها ، مساجد و ... در طول مسیر بزرگراه کربلا در حوزه شهرستان کرمانشاه (از یادمان شهدای مرصاد تا پلیس راه بیستون) کرده است در این مذت در قالب پنج تیم بازرسی در ساعات اداری و غیر اداری بازرسی انجام شده است ضمناً در تاریخ 24/9/93 در معیت گروه خبری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از سطح شهر ماهیدشت و اماکن و مراکز بین راهی نیز بازدید بعمل آمد که اهم اقدامات انجام شده به شرح ذیل می باشد .

1- بازدید از مراکز تهیه ، توزیع و فروش مواد غذایی 135 مورد

2- بازدید از مساجد ، نمازخانه ها و ...    8 مورد

3- اخطار تعطیلی صادر شده جهت مراکز متخلف   3 مورد

4- معدوم نمودن مواد غذایی فاسد    50 کیلوگرم

لازم به ذکر است که در سطح شهرستان حدود 23 مکان بین راهی وجوددارد و در سطح شهر ماهیدشت هم حدود 60 مکان تهیه و توزیع مواد غذایی نیز وجود دارد که به صورت مستمر توسط بازرسین بهداشت محیط تحت کنترل می باشند . همچنین تعداد 80 بازرس بهداشت محیط کار نظارت بر مکان های عمومی و پارکها ، سرویس های بهداشت عمومی ترمینال ها و فرودگاه کرمانشاه را بر عهده دارند .



ازدید از مراکز تهیه ، توزیع و... مسیر بزرگراه کربلا


ازدید از مراکز تهیه ، توزیع و... مسیر بزرگراه کربلا


ازدید از مراکز تهیه ، توزیع و... مسیر بزرگراه کربلا


ازدید از مراکز تهیه ، توزیع و... مسیر بزرگراه کربلا

۲۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۶:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید