اخبار

درجلسه آموزشی که به مناسبت هفته ملی سرطان برگزار شد ،سامانه آموزشی قلبی- عروقی ویژه کارکنان دولت، نیز معرفی گردید:

این جلسه آموزشی در تاریخ هشتم بهمن ماه1393 با همکاری  واحدهای آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت و پیشگیری و مبارزه با بیماری های در سالن مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با حضور نمایندگان آموزشی ادارات شهرستان کرمانشاه و پرسنل پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی برگزار گردید.
دراین جلسه ابتدا آقای اخگر رئیس امور اداری مرکز بهداشت ضمن خیر مقدم در خصوص اهداف جلسه ورئوس موضوعات مورد بحث مطالبی عنوان نمودند.
سپس خانم دکتر صنیعی کارشناس بیماریهای غیر واگیر معاونت محترم بهداشتی ضمن معرفی سامانه آموزشی قلبی- عروقی ویژه کارکنان دولت، در رابطه با عوامل خطر ساز بیماری های قلبی عروقی و راه های پیشگیری از آن، به همراه نمایش اسلاید مطالب آموزشی را ارائه نمودند.
در ادامه خانم یزدان پناه
کارشناس بیماریهای غیر واگیر مرکز بهداشت ،به مناسبت هفته سرطان، در خصوص عوامل زمینه ساز سرطان و راه های کنترل آن به همراه نمایش اسلاید توضیحاتی بیان نمودند. و نیز خانم رضازاده، کارشناس تغذیه در رابطه با مضرات نمک و وضعیت موجود آن در ایران  وجهان مطالبی را عنوان نمودند.
در این جلسه تیزرهای آموزشی خود مراقبتی و سیگار به نمایش گذاشته شد و بسته های آموزشی شامل بروشورهای مرتبط با موضوعات بحث شده بین حاضرین توزیع گردید.

 لازم به ذکر است که ایران مدیران یک سامانه آنلاین برگزاری آزمون است که به سازمانها ادارات و مراکز خصوصی امکان برگزاری آزمون با استفاده از سوالات طرح شده توسط خودشان را میدهد. سیستم برگزاری آزمون به صورت هوشمند بوده و سوالات از بانک سوالات انتخاب میشوند و برای هر کاربر متفاوت خواهد بود.


4
 
3


2


1

0

ایران مدیران

 

 

اخبار ومطالب مرتبط:
مشاهده آلبوم تصویری گامهای 10گانه پیشگیری از سرطان

پویش ملی مبارزه با سرطان (سایت آوای سلامت)

صفحه اطلاع رسانی در خصوص سرطان(پایگاه خبری- اطلاع رسانی وزارت بهداشت)

برنامه بسیج ملی کاهش مصرف نمک با هدف فرهنگ سازی اصول تغذیه صحیح اجرا می گردد:

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید