اخبار

مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر را از طریق مناقصه واگذار می کند

مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر را از طریق مناقصه واگذار می کند

 

 

 

الف) شرح آگهی: واگذاری پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر

مناقصه گزار: مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه
خلاصه: مناقصه , آگهی مناقصه , مناقصه واگذاری امورخدماتی درمانی و بهداشتی پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر
شرح آگهی: شرایط استعلام واگذاری امور پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در نظر دارد امورخدماتی درمانی و بهداشتی پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر خود را در محلات منزه و بلوار شهید بهشتی با شرایط زیر به افراد حقیقی و حقوقی واگذار نماید.
موضوع واگذاری: واگذاری ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و حمایتی به زنان سخت دسترس ، کاهش آسیب و ارائه خدمت در تیم سیاری، ارائه بسته های خدماتی ، چک لیست ارزشیابی کارشناسی ، نظام پرداخت و آیین نامه تاسیس می باشد.
مدت واگذاری از تاریخ 94.05.01 لغایت 94.12.29 بمدت هفت ماه خواهد بود.
شرکت کنندگان می بایست برگ شرایط استعلام را دریافت و پس از امضاء همراه با سایر مدارک مبلغ پیشنهادی خود را جهت انجام بسته مورد استعلام به صورت حروفی و عددی درج و در پاکت لاک و مهر شده تا آخر وقت اداری 94.05.08 به دفتر حراست مرکز بهداشت استان کرمانشاه(معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه) واقع درمیدان فاطمیه ، ابتدای خیابان بهار  تحویل نمایند. تاریخ بازگشایی استعلام در مورخه 94.05.10 در محل مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خواهد بود.

نصب تابلو ارائه خدمات رایگان باید در معرض دید عموم برای برنده استعلام پایگاه مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر اجباری می باشد.

ب- تعهدات طرف دوم تفاهم نامه

1-      تشکیل پرونده محرمانه جهت کلیه مراجعین به مرکز و بایگانی پرونده ها و استخراج کد شناسایی منحصر به فرد مطابق با پروتکل کشوری .

2-      تشکیل پرونده ثبت خدمات جهت کلیه مراجعه کنندگان .

3-      تأمین پرسنل مورد نیاز مرکز بصورت داوطلب که شامل 1 نفر روانشناس ( مشاور) ، 1 نفر مامای دوره دیده،یک نفر پرستار جهت همکار در قسمت MMT  مرکز ، یک نفر مربی خیاطی، و 1 نفر مدیر داخلی مرکز می باشد . ( بکار گیری آقایان برای هر گونه خدمتی ممنوع می باشد) .

4-      تامین محل خدمت کاهش آسیب و ارائه آنها و تامین خودرو جهت خدمات کاهش آسیب

5-      ارائه خدمات استحمام ، پوشاک ، صابون ، شامپو

6-      تامین اقلام مصرفی شامل نوشت افزار ، کاغذ ، فرم های مربوطه ، تراکت ، پمفلت و ...

7-      نظارت بر حسن اجرای وظایف و خدمات کلیه پرسنل مرکز ، بعهده مدیره مرکز می باشد .

8-      تهیه لوازم بهداشتی جهت مرکز شامل:مایع دستشویی، مایع ظرفشویی ،صابون و .... 

9-      تهیه اقلام پذیرایی: کیک ، قند و چایی

10-  آموزش و اطلاع رسانی به زنان دارای رفتارهای پرخطر توسط کارشناسان دوره دیده ، مطابق دستور العمل های ارسالی از مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

11-  مشاوره فردی و گروهی با کلیه مراجعین به منظور ارزیابی رفتارهای پرخطر آنان ، با هدف کاهش رفتارهای مذکور مطابق با  دستورالعمل های ابلاغی .

12-  تهیه و توزیع بسته های کاهش آسیب شامل سرنگ ، سرسوزن ، وسایل تزریق استریل و کاندوم به زنان دارای رفتارهای پرخطر و آموزش نحوه مصرف صحیح بسته های کاهش آسیب .

13-  مشاوره با زنان دارای رفتارهای پرخطر به منظور انجام آزمایش داوطلبانه و تست سریع اچ آی وی و ارجاع موارد نیازمند به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری استان واقع در میدان رفعتیه به منظور بررسی آنان از نظر HIV  مطابق با فرم های ارجاعی مورد تائید مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

14-  انجام معاینات مامایی ، آموزش شناخت بیماریهای آمیزشی ، غیر آمیزشی و پیشگیری از بارداری ، درمان و ارجاع بیماران نیازمند به درمان های تخصصی مطابق با  پروتکل کشوری .

15-  تشکیل گروههای همسان و تیم های سیار جهت آموزش و اجرای برنامه های کاهش آسیب در محله ها و مناطق پر خطر شهر ، بر اساس پروتکل کشوری و دستورالعمل های معاونت امور بهداشتی . حضور تیم سیار بصورت حداقل 4 روز در هفته در مرکز مشاوره زنان الزامی است و در مابقی روزها می بایست طبق برنامه زمانبندی شده در مناطق پرخطر و پاتوق های شناسایی شده خدمت نمایند .

16-  تیم سیار باید مطابق پروتکل کشوری باشد.

17-  تسهیل و آموزش برنامه های فرهنگی و ورزشی جهت زنان تحت پوشش مرکز و فرزندان آنان در محل مرکز .

18-  مشاوره کودکان و فرزندان زنان تحت پوشش مرکز که از بدو تولد یا در سالهای بعدی از طریق مادرانشان به مواد وابسته شده اند و ارجاع آنان به مراکز ترک اعتیاد و پیگیری مراحل درمان آنان .

19-  مدیریت و آمادگی جهت مواجهه با بیش مصرفی مواد در مراجعین مرکز مطابق با پروتکل کشوری .

20-  تنظیم جدول زمانی ارائه خدمات و نصب در محل و ارسال یک نسخه به مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

21-  ارجاع افراد نیازمند به مداخلات پزشکی و معاینات لازم به مرکز بهداشتی درمانی معرفی شده از سوی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه..

22-  نصب نقشه و کروکی منطقه تحت پوشش در مرکز ارائه دهنده خدمت .

23-  حضور مسئول مرکز در تمامی ساعات کار .

24-  ارائه خدمات بهداشتی اولیه نظیر پانسمان و ضد عفونی کردن طبق ضوابط و مقررات .

25-  هماهنگی های لازم به منظور ارجاع افراد نیازمند به مراکز فنی و حرفه ای با اطلاع مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه.

26-  برگزاری دوره های حرفه آموزی و توانمند سازی جهت مراجعین .

27-  تهیه دفتر گزارش کار روزانه در مرکز و ثبت کلیه وقایع ، اعم از شناسایی موارد جدید ، مشاوره ، مرگ و میر ، ارجاع ، ارائه خدمات کاهش آسیب و غیره در دفتر مذکور .

28-  برقراری ارتباط مناسب با دیگر سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بهزیستی ، کار و امور اجتماعی ، نهضت سواد آموزی ، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد خیریه و ... به منظور خدمات حمایتی و مددکاری جهت مراجعین مرکز .

29-  پیگیری دلایل عدم مراجعه و قطع رابطه مراجعه کننده با مرکز و تلاش در برقراری ارتباط مجدد .

30-   تلاش در جهت شناسایی و افزایش زنان تحت پوشش و دارای پرونده فعال و ثابت در مرکز

31-  ارجاع مراجعه کنندگان به مراکز ترک اعتیاد و شلترهای اختصاصی زنان .

32-  تهیه و ارسال گزارش عملکرد و آمارهای مرکز بصورت ماهیانه و به ترتیبی که برای هر مورد مشخص شده است به معاونت امور بهداشتی (طرف اول تفاهم نامه ) .

33-  اجرای کلیه بندهای پروتکل کشوری مربوط به مراکز مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر ،توسط طرف دوم تفاهم نامه .

34-  رعایت موازین اسلامی و اخلاقی بر اساس قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع اسلام و آیین نامه های اجرایی سال 1380و منشور حقوق بیماران در مرکز ضروری و بعهده دارنده مجوز می باشد .

35-  مرکز باید حداقل 8 ساعت در روز و حداقل 6 روز در هفته به ارائه خدمت بپردازد و ساعت شروع بکار مرکز از ساعت 8 صبح می باشد .

36-  کلیه اطلاعات مرتبط با مراجعین ، کاملاً محرمانه بوده و انعکاس آن به مراجع استعلام کننده ، با مجوز مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه. (طرف اول تفاهم نامه ) امکانپذیر خواهد بود .

37-  در صورت عدم اجرای هر یک از بندهای مورد تعهد طرف دوم تفاهم نامه ، کارفرما (طرف اول تفاهم نامه) مجاز است که حق الزحمه و هزینه پیش بینی شده مربوطه را کسر نماید .


۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید