اخبار

پلمب کارگاه تولید بستنی غیربهداشتی در کرمانشاه

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب کارگاه تولید و توزیع بستنی غیربهداشتی در کرمانشاه خبر داد.


بستنی   


بهمن خدادادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از پلمب یک کارگاه تولید و توزیع بستنی در کرمانشاه با شناسایی یک‌هزار و 500 کیلوگرم بستنی غیربهداشتی خبر داد.

وی بیان داشت: این کارگاه که اقدام به توزیع در سطح وسیع کرده است، بر اساس گزارشات مردمی شناسایی و پلمب شد.

به گفته کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، 50 تا 60 کیلوگرم مواد اولیه شامل گلاب و شکر در این مرکز شناسایی شده که غیربهداشتی تشخیص داده شده است.

خدادادیان ادامه داد: مأموران بهداشت بر اساس حکم قضایی به منزل مذکور ورود کرده‌اند و نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی نیز در این زمینه همکاری داشته‌اند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مکان فوق بررسی و تمام وسایل توقیف شد، اضافه کرد: مکان نیز با حکم قضایی پلمب شد.

وی تخلفات دیگر این کارگاه را بسته‌بندی غیرمجاز و استفاده از مواد تقلبی عنوان کرد و گفت: کارگاه مذکور ساندویچ سرد نیز به‌صورت غیربهداشتی تولید کرده که 100 کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی نیز کشف و ضبط شد.

خدادادیان با تصریح اینکه 20 قوطی رنگ شیمیایی نیز در این کارگاه کشف شده است، بیان داشت: پرونده صورت‌جلسه شده و برای پیگیری قضایی و صدور حکم به مراجع قانونی ارجاع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سامانه 1490 و شماره تلفن 37277973 آماده دریافت شکایات مردمی است.

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید