اخبار

روستای چقاگینو از توابع بخش ماهیدشت به عنوان روستای سالم معرفی شد

دکتر کریم : آرزوی من تحقق روستای سالم بود

در روز هفدهم آبانماه مراسم روستای سالم در بخش ماهیدشت که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باید الگویی از روستای سالم ارائه دهیم که دیگر استانها نیز از آن استفاده کنند .
وی محور اصلی توسعه را انسان سالم دانست که انسان سالم در یک محیط سالم پرورانده می شود .
دکتر کریم در ادامه افزود : امیدوارم این طرح تا جایی پیش برود که تمام روستاهای استان روستای سالم باشند .
ایشان اضافه کرد: طرح روستای سالم برای اولین بار است در کشور که توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح و اجرایی گردیده است .

در حاشیه برگزاری این مراسم فرزادی پور بخشدار ماهیدشت ضمن تقدیر از تلاشهای مسئولین خصوصا مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، از اقدامات انجام گرفته در این روستا نام برد .
در ادامه این مراسم  و پس از اهداء لوح به فعالان طرح روستای سالم ، بازدیدی از سطح روستای چقاگینو انجام گرفت و جشنواره ای از غذاهای سالم و بومی توسط اهالی در مسجد روستا برگزار شد .
روستای چقاگینو دارای 253 نفر جمعیت و 58 خانوار از توابع بخش ماهیدشت است که احداث مسجد – احداث مجموعه ورزشی – اجرای پروژه فاضلاب – اجرای پروژه تولید کود ارگانیک ورمی کمپوست – اجرای مدیریت پسماند (زباله های خانگی) – احداث کتابخانه – اجرای پروژه کمر بند سبز و فضای سبز معابر – اصلاح و بهسازی شبکه معابر و مقاوم سازی منازل از مجموعه اقداماتی است که در این روستا صورت گرفته است .

روستای سالم 6 

روستای سالم 4 

روستای سالم 2  


روستای سالم 1  

روستای سالم 8 

روستای سالم 7 

روستای سالم 10 روستای سالم 9    

روستای سالم 14 


روستای سالم 3
 
 روستای سالم 13 

روستای سالم 12 

روستای سالم 11

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید