اخبار

برگزاری همایش خودمراقبتی به مناسبت روز جهانی داوطلب

در تاریخ پانزدهم آذر ماه به مناسبت روز جهانی داوطلب ، همایش خودمراقبتی با همکاری واحدهای آموزش سلامت و طرح و گسترش با حضور داوطلبان سلامت مراکز بهداشتی درمانی شهری و پایگاه های بهداشتی در سالن آموزش  مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای جلیلیان مسئول طرح و گسترش ضمن خیر مقدم و تبریک روز جهانی داوطلب (14 آذر) از داوطلبان سلامت به عنوان همکاران گمنام عرصه سلامت  نام برد و از آنان قدردانی نمودند و در خصوص طرح تحول سلامت ،مراکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت مطالبی عنوان نمودند.
سپس آقای سعیدی کارشناس مبارزه با بیماری ها در خصوص پیشگیری وراه های انتقال   ایدز و HIV به همراه نمایش اسلایدمطالبی ارائه نمودند  و اینکه در حال حاضر مهمترین راه انتقال بیماری ،تماس جنسی و سرنگ های آلوده مشترک می باشدشرح دادند .
در ادامه خانم بابایی کارشناس آموزش سلامت مفاهیم پایه و اساسی خود مراقبتی و سیاست ها و برنامه های وزات بهداشت در راستای خود مراقبتی را بیان نمودند  و زیج خودمراقبتی و اجزای آن را به همراه نمایش اسلاید توضیح داده و بر  فرهنگ سلامت، ارتقاء و توسعه مشارکت های مردمی تاکیدکردند.
در پایان آقای مهندس خدادادیان  مسئول بهداشت محیط شهرستان در خصوص مرکزمشاوره  ترک دخانیات و مضرات سیگار و قلیان  و راه پیشگیری  از آنها توضیحاتی  بیان نمودند .

4 

5 


 
3 


2 


1

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید