اخبار

جلسه هماهنگی دستورالعمل بیمه روستایی نسخه 16

جلسه هماهنگی دستورالعمل بیمه روستایی نسخه 16در تاریخ 6/10/94 در دفتر سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه که سرپرست مرکز بهداشت ، معاونت بهداشتی ، مسئول طرح و گسترش و کلیه مسئولین مراکز سلامت جامعه روستایی حضور داشتند ، ابتدا جناب آقای دکتر بحیرایی در خصوص دستورالعمل جدید برنامه پزشک خانواده  توضیحاتی را بیان نمودند. و در ادامه ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پرداخت بموقع حقوق و مزایای پرسنل بیمه روستایی، تجهیز و تعمیر مراکز روستایی ، تجهیز  محل زیست پزشک ، تهیه کلیه اقلام دارویی و مکملهای دارویی، اظهار داشتند که این موارد از مهمترین تعهدات مرکز بهداشت محسوب می شود. سپس ایشان بیان داشتند که راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت و هماهنگی با اداره مخابرات جهت فراهم نمودن زیر ساختهای لازم از مهمترین برنامه های در دست اقدام مرکز بهداشت می باشد.
از مهمترین موارد ذکر شده در جلسه موضوع جلوگیری از کسورات برنامه بیمه روستایی و اجرای راهکارهای در بخشهای مختلف این برنامه از جمله: ارائه خدمات PHC، خدمات پزشکی و درمانی، خدمات مامایی، خدمات دارویاری، خدمات رادیولوژی، خدمات آزمایشگاهی، خدمات دندانپزشکی و حضور همکاران طبق دستورالعمل، جهت کاهش کسورات بود.
 همچنین مقرر گردید کلیه موارد رادیولوژی طبق دستورالعمل به مرکز منزه ارجاع گردد و جهت خدمات آزمایشگاهی در تمام مراکز نمونه گیری صورت پذیرد.
ایشان در ادامه از کلیه مسئولین مراکز خواستند ضمن تعامل با بخشدار،دهیار و... مشکلات بهداشتی منطقه را شناسایی نموده و در حل آن اهتمام ویژه ای داشته باشند، و اجرای برنامه های آموزشی در خصوص پیشگیری از اعتیاد ، مصرف دخانیات ، پیشگیری از تب مالت ، HIV/AIDS را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.
در ادامه دکتر آیین فر معاونت بهداشتی مرکز بهداشت خواستار همکاری بیشتر مراکز و خانه های بهداشت در اجرای برنامه های سلامت با واحد های ستاد مرکز بهداشت شدند.
در پایان مهندس جلیلیان مسئول واحد طرح و گسترش نیز نکات مهم دستور العمل نسخه 16 را به تفصیل جهت مسئولین مراکز بیان نمود.

جلسه هماهنگی دستورالعمل بیمه روستایی نسخه 16 


جلسه هماهنگی دستورالعمل بیمه روستایی نسخه 16 


 
جلسه هماهنگی دستورالعمل بیمه روستایی نسخه 16


۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید