اخبار

پروژه شهر سالم در ماهیدشت کلید خورد

پروژه شهر سالم در ماهیدشت کلید خورد

 

 

به دنبال تداوم برنامه روستای سالم در شهرستان های استان ، موضوع اجرای برنامه شهرسالم در شهر ماهیدشت از توابع کرمانشاه مطرح شد و اجرای آن بعنوان یکی از هدف های  سال 1395 در حیطه کاری گروه  مهندسی سلامت محیط  قرار گرفت.
انجام این پروژه که با جلب همکاری بین بخشی ادارات و نیز مشارکت مردمی تحقق خواهدیافت در جلسه هماهنگی پروژه ی شهرسالم در بخشداری ماهیدشت با حضور بخشدار،شهردار، شورای اسلامی شهر ماهیدشت ،مدیرگروه سلامت محیط وحرفه ای معاونت بهداشتی ،کارشناس برنامه ابتکارات جامعه محور(شهر سالم –روستای سالم)،کارشناس برنامه جامع ایمن و کارشناس مسئولان بهداشت محیط  مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و بخش ماهیدشت مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه بخشدار ماهیدشت ضمن تقدیر و تشکر از اقداماتی که در اجرای برنامه ی روستای سالم در روستای چقاگینو ماهیدشت  توسط گروه   مهندسی سلامت محیط اجراشده بود به موضوع جلب همکاری بین بخشی ومشارکت مردمی در اجرای برنامه های توسعه ای پرداخت .
همچنین مهندس امیر کرمی مدیرگروه سلامت محیط وحرفه ای معاونت بهداشتی در خصوص اجرای برنامه شهرسالم در شهر ماهیدشت و قرار گرفتن آن جزو اهداف سال 1395 در حیطه کاری گروه  مهندسی سلامت محیط  ،خانم مهندس تابنده در خصوص اهداف اجرای پروژه ی شهرسالم و اصول اجرای این برنامه ،آقای مهندس بیات کارشناس برنامه جامعه ایمن در خصوص اهمیت کاهش آسیبها در جامعه  شهری وروستایی پرداختند.
گفتنی است پروژه شهر سالم به دنبال  اجرای موفقیت آمیز پروژه روستای سالم که در 14 شهرستان در اواسط سال 1393 شروع  شده است که در شش ماهه دوم سال 1394 و در هدف گذاری سال 1395 تعداد این روستاهها به 42 روستا (سه روستا در هرشهرستان) افزایش پیدا کرده است.

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید