اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی جهت متصدیان کارگاهها تولید و عرضه لبنیات سنتی

در راستای اجرای ماده 11 دستورالعمل اجرایی بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه ، تولید ، توزیع ، نگهداری ، حمل و نقل و فروش مواد خوردنی و آشامیدنی در روز پنجم مرداد ماه جلسه ای با حضور تعدادی از متصدیان کارگاهها تولید و عرضه لبنیات سنتی شهر کرمانشاه در واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.
در این جلسه مهندس خدادادیان کارشناس مسئول واحد سلامت محیط ضمن اشاره به شیوع بالای بیماری تب مالت و رعایت اصول بهداشتی در سلامت شیر و لبنیات در خصوص رعایت بهداشت فردی ، ابزار و تجهیزات کار ، ساختمان و شرایط فیزیکی آن و نیز بهداشت مواد غذایی برای حاضران در جلسه سخنرانی کردند .
مهندس خدادادیان ضمن اشاره به ماده 11 دستورالعمل اجرایی بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه ، تولید ، توزیع و نگهداری حمل و نقل و فروش مواد خوردنی و آشامیدنی اظهار داشت: محصولات سنتی  که مشمول شناسه و پروانه ساخت نمی باشند و به صورت کاملاً سنتی تهیه و عرضه می گردند باید دارای برچسب مشخصات از جمله نام واحد تولیدی ، آدرس ، تاریخ تولید ، شرایط نگهداری و ترکیبات تشکیل دهنده باشند و فقط در محل تولید عرضه گردند. ضمناً مراکزی که اقدام به تهیه لبنیات سنتی می نمایند علاوه بررعایت موارد مذکور باید توصیه های بهداشتی مانند جوشاندن شیر (در صورت عرضه شیرخام ) با کشک و مدت زمان جوشاندن برروی بسته بندی قیدنمایند.

 


آموزش متصدیان کارگاهها 4 


آموزش متصدیان کارگاهها 3 


آموزش متصدیان کارگاهها 2 


آموزش متصدیان کارگاهها 1

۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید