اخبار

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در کرمانشاه خبر داد.

بهمن خدادادیان ، اظهار کرد: در این طرح 60 بازرس بهداشتی در قالب 13 تیم حضور دارند.
وی اظهار کرد: همچون سالهای قبل ، در قالب این طرح 9 تیم از بازرسان بهداشت و چند تیم دیگر با همکاری دستگاه‌های دیگر از مدارس مهمانپذیر، اماکن تفریحی، پارک‌ها و هتل‌ها و ... نظارت دارند.
 
خدادادیان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر تمامی اماکن حساس شهرستان گفت : از هم اکنون کلاس‌های آموزشی برای همه اصناف، هتل‌داران، قنادی‌ها، آجیل فروشان، صاحبان رستورانها، آرایشگاه‌های زنانه و سایر صنوفی که با نزدیک شدن به عید نوروز مراجعات به آنها زیاد می‌شود، برگزار شده است.
 
وی تصریح کرد: حضور صاحبان اصناف در این کلاس‌ها علاوه بر فراگیری آموزش‌های لازم، نوعی تعهد هم هست برای اینکه این افراد آموزش‌ها و اخطارهای لازم را دریافت کرده‌اند و قطعا در ایام اجرای طرح در صورت مشاهده تخلف برخورد قاطعی با آنها صورت خواهد گرفت.
 
 
وی با اشاره به وجود 10 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان کرمانشاه، گفت: علاوه بر اینها استخرها، مراکز بین راهی و مراکز تفریحی و تالارهای عروسی نیز همه تحت کنترل و نظارت قرار خواهند گرفت.
 
کارشناس مسئول بهداشت محیط استان کرمانشاه در پایان از مردم خواست تا هرگونه تخلف بهداشتی در واحدهای صنفی را از طریق تماس با شماره 190 گزارش دهند.
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید