اخبار

برگزاری سی وششمین جلسه برنامه بیماری های غیر واگیر(ایراپن) و ارتقای سلامت با حضور ریاست محترم دانشگاه

khc
ریاست محترم دانشگاه ، بر تداوم برگزاری جلسات برنامه ایراپن تا رسیدن به اهداف مورد انتظار تاکید نمود.

در تاریخ هفتم خرداد ماه1398 سی وششمین جلسه برنامه بیماری های غیر واگیر(ایراپن) و ارتقای سلامت در سال 1398 در دفتر ریاست محترم مرکز بهداشت کرمانشاه و با حضور ریاست محترم دانشگاه تشکیل گردید .

در ابتدای این جلسه، آقای دکتر طلوعی رئیس محترم مرکز بهداشت کرمانشاه ضمن عرض تسلیت شهادت امام شیعیان حضرت علی(ع) و  تشکر از حضور آقای دکتر مرادی(ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه)  ،  در جمع کارشناس مسئولان واحدهای بیماری ها ، سلامت خانواده ،روان،  تغذیه، آموزش ، طرح و گسترش و واحدIT مرکز بهداشت کرمانشاه درخصوص اهداف و نتایج مثبت این جلسات  در ارتقای ارائه خدمات و ارتقای سلامت گزارشاتی را ارائه فرمودند. سپس درخصوص فعالیت همکاران در اجرای برنامه ارتقای سلامت طی هفته‌های گذشته  تشکر و قدردانی نمودند.

درادامه این جلسه در خصوص ارتقای سلامت شهرستان و ثبت خدمات ارائه شده در سامانه سیب بحث و تبادل نظر صورت گرفت .سپس هرکدام از کارشناسان واحدها در خصوص روند پیشرفت ارائه خدمت به مراجعین محترم در مراکز و پایگاههای سلامت تحت پوشش گزارشاتی را ارائه دادند واز نکات ضعف و قوت آن بحث و تبادل افکار صورت گرفت.سپس تعدای از کارشناسان به بعضی از مشکلات برنامه و چالشهای موجود که نیاز به حمایت و مداخله بیشتر ریاست محترم دانشگاه می‌باشد مطرح نمودند.
در پایان آقای دکتر مرادی ریاست محترم دانشگاه ضمن قدر داني از تشکیل این جلسات بر تداوم آن تا رسیدن به اهداف مورد انتظار تاکید نمود.و حمایتهای بیشتر خود را در خصوص چالشهای مطرح بیان فرمودند. همچنین ایشان درخصوص اطلاع رسانی به عموم جامعه و استفاده از ظرفیت های صدا و سیما  درخصوص خدمات مطلوب و رایگان در پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی راهنمای‌هایی ارائه فرمودند.
 

 

جلسه ریاست محترم دانشگاه در مرکز بهداشت کرمانشاه 6
جلسه ریاست محترم دانشگاه در مرکز بهداشت کرمانشاه 5
جلسه ریاست محترم دانشگاه در مرکز بهداشت کرمانشاه 4

جلسه ریاست محترم دانشگاه در مرکز بهداشت کرمانشاه 2
جلسه ریاست محترم دانشگاه در مرکز بهداشت کرمانشاه 1

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید