اخبار

فعالیت ها وهمکاریهای مرکز بهداشت شهرستان در ارتباط گروههای بسیج سازندگی اعلام گردید

1-ویزیت و معاینه بیماران اهالی روستای وینه بهاران از توابع مرکز چنار در مورخ 28/6/89 توسط سرپرست مرکز بهداشت شهرستان و معاونت درمان این مرکز جناب آقای دکتر نوری حدوداً به تعداد 100 نفر معاینه و درخواست آزمایش انجام گردید .
2-در اختیار قراردادن مطب دندانپزشکی مرکز سرونو با تمام امکانات تجهیزاتی و مصرفی بصورت شبانه روزی جهت دندانپزشکان گروه جهادگران بسیج . لازم بذکر است تمامی کمبودها و اقلام مورد نیاز اضافی نیز تهیه و در اختیار قرار داده شد .
3-تامین داروهای رایگان جهت تعداد 100 نفر به تعداد 64 قلم افراد ویزیت شده و توزیع مستقیم در میان مردم روستای وینه بهاران و استفاده از امکانات آزمایشگاهی مرکز چنار بصورت رایگان جهت افراد معرفی شده .
4-واحد پیشگیری از بیماریهای این مرکز در جهت آموزش مردم اقدام به توزیع پمفلت و پوستر در میان روستاهای سیاری از طریق گروه جهادگران بسیج مستقر در روستا نموده است .
5-واحد بهداشت خانواده اقدام به توزیع وسایل پیشگیری و تنظیم خانواده از طریق گروه مذکور و کمک گرفتن از جهاد گران در جهت انجام TL (لوله بستن خانم ها) اهالی روستاهای اقماری نموده است .
6-واحد بهداشت محیط این مرکز مصالح ساختمانی مورد نیاز را جهت ساخت توالت دستشویی در اختیار گروه مذکور قرارداده تا جهت مردم بوژان جنب خانه بهداشت توالت احداث نمایند . 
7-در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه جهت جابجایی و اعزام دندانپشکان آن گروه جهادی حتی بصورت شب هنگام و دیروقت و همچنین در خصوص جابجایی اقلام دندانپزشکی – دارویی و بهداشتی اقدام نموده است .
8-به تعداد حدوداً 400 عدد خمیر دندان و مسواک جهت آموزش بهداشت دهان و دندان جهت توزیع در میان مردم و دانش آموزان محروم منطقه چنار و بوژان در اختیار گروه جهادی قرار گرفته است .
9-همکاران واحد درمان و داروخانه و روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان اقدام به بسته بندی و توزیع داروهای رایگان طبق ویزیت پزشک در میان اهالی روستاهای سیاری منطقه چنار نموده که قسمتی از گزارش آن بصورت CD پیوست می باشد و فیلم ویزیت اهالی توسط پزشکان مرکز بهداشت در بخشداری سرفیروزآباد موجود است .
10-همکاری مسئول ، پزشکان و پرسنل مرکز بهداشتی درمانی سرونو و چنار با گروههای جهادی حتی تا پس از شب و دیر هنگام صورت گرفته است.

فعالیت در ارتباط گروههای بسیج سازندگی

فعالیت در ارتباط گروههای بسیج سازندگی

۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید