اخبار

در تاریخ22و23/9/1389 کارگاه آموزشی برنامه ریزی وطرح درس برای داوطلبان سلامت حوزه شهرستان کرمانشاه برگزار گردید

- یکی از ویژگیهای اصلی پویایی هر نظام برخورداری از ابزار مناسب برای توسعه است .توسعه در نگاه متخصصین امر مدیریت عبارت است از گام نهادن در افق های نو ،بهره گیری از تکنولوژی مناسب وایجاد دیدگاه های جدید در جهت رشد وتعالی آموزش کارکنان شاغل در یک نظام که از آن با اصطلاح مهارت آموزی یاد می شود ، یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه هر سازمان است . به عبارت دیگر هر نظام برای پاسخ دادن به نیازهای فعلی ونیز گام نهادن برعرصه آینده نیازمند آموزش کارکنان سطوح مختلف خود است .این اصل شرط تردید ناپذیر ادامه حیات ورشد وتعالی هر سازمان است نظام تندرستی در کشور ما نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیست ،بلکه به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می دهد وهمچنین نیازهای به سرعت تغییر پذیر آن ناگزیر از فراهم آوردن عرصه های مختلف برای مهارت آموزی کارکنان خود است .امروزه مهارت آموزی را نوعی از یادگیری می دانند که به منظور تقویت مهارت های اجرایی در موقعیت های شغلی ضرورت می یابد .
 عنصر اساسی ومهم در برنامه داوطلبان سلامت برنامه ریزی آموزشی می باشد . ویزگیهای مهم برنامه ریزی اموزشی برای داوطلبان وجود تعامل بین مربی و فراگیر ، ویژگیهای خاص گروه هدف ( داوطلبان سلامت ) می باشد .
- در همین راستا واحد طرح و گسترش مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با همکاری مرکزآموزش بهورزی در روزهای 22 و 23 /9 /89 بمدت 16 ساعت در سالن آموزشی مرکز بهداشت شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه اموزشی برنامه ریزی برای داوطلبان سلامت جهت مربیان ، کاردانها و کارشناسان نمود. در این کارگاه تعدادی از نمایندگان داوطلبان سلامت نیز بعنوان داوطلب – مربی شرکت نمودند .
- در شروع کارگاه جناب آقای دکتر بحیرایی معاونت محترم بهداشتی مرکز بهداشت ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان ویاد آوری روز گرامیدشت داوطلب و تاکید بر شعار جهانی روز داوطلبین امسال ( شهر وشهروندانی سالم با مشارکت داوطلبان سلامت ) تاریخچه داوطلبان سلامت در جهان ، ایران ، استان و شهرستان کرمانشاه را معرفی نموده و داوطلبان سلامت را سازمانی خودجوش ، جامعه نگر ، ومردمی برشمرده که در حال حاضر در جهان به پدیدهای نوین تبدیل شده و در حال حاضر به آن تکامل رسیده است که در کنار مسوولین کشوری ، استانی و شهرستانی شعار شهر و شهروندانی سالم با مشارکت داوطلبان سلامت در گوشه و کنار کشورجاری نمایند .
                                                                                     بابایی – کارشناس برنامه داوطلبان سلامت
 

کارگاه داوطلبان سلامت تاریخ 22/8/1389 4

برای مشاهده آلبوم تصاویر کارگاه فوق اینجـــــــــا کلیـــــــــک کنید

کارگاه داوطلبان سلامت تاریخ 22/8/1389 3

بــالای صفحهفلش بالا

۲۳ آذر ۱۳۸۹ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید