اخبار

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به مناسبت روز آزمایشگاه

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه  به مناسبت روز آزمایشگاه
دکتر طلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه طی پیامی سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به مناسبت روز آزمایشگاه به این شرح است:
فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران محترم علوم آزمایشگاهی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تبریک می گویم.
 از ابتدای پاندمی کووید-19 تاکنون تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود کرده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است. بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جانها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان،دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشند. به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی دوشادوش کادر بهداشت و درمان در جهت تشخیص بموقع ، درمان و بهبودی بیماران صادقانه تلاش می نمایند.اینجانب با کمال احترام این روز را به تمامی اعضای جامعه علوم آزمایشگاهی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت‌ می نمایم.

 

 

                                                                                                                                                                                          دکتر علیرضا طلوعی

                                                                                                                                                                             رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه

 
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید