اخبار

در هفته دولت از خانواده های معظم شهدا که جزء پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه هستندسرکشی ،تقدیر و تجلیل بعمل آمد

 
1 2 
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با عنایت به فرا رسیدن هفته دولت ، آقای دکتر نصیری سرپرست محترم مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به همراه جمعی از پرسنل این مرکز از خانواده های معظم شهدای مرکز بهداشت سرکشی و تقدیر و تجلیل بعمل آوردند .
در این مراسم دکتر نصیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند :زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشتند : شهدا نماد ایثار ، مقاومت ، استقلال و جانفشانی هستند و ما بر خود لازم می دانیم ضمن بازدید از خانواده معظم شهدا یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی بداریم .
وی افزود : حیثیت ، استقلال ، حفظ تمامیت ارضی و هستی و وجود ما مرهون دلاوریها و رشادت های شهدای بزرگوار میباشد و هر چه داریم به برکت خون شهدا است .
ایشان در پایان از خداوند منان برای شهدا علو درجات و برای خانواده های گرانقدرشان صبر جزیل ، سلامتی و سعادت دنیوی و اخروی را خواستار شدند .  
لازم به ذکر است در هفته دولت ضمن بازدید و تجلیل ازخانواده 4 شهید بزرگوار، از خانواده پنجاه شهید مرکز بهداشت با اهداء هدایایی از طرف مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به رسم یاد بود تجلیل به عمل آمد .   
 
۱۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید