اخبار

در تاریخ31/2/91 مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما و روز زن در مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید

به منظور تجلیل از مقام زن و روز ماما با اجرای سخنرانی و اهداء جوایز ی از این عزیزان قدر دانی به عمل آمد
ابتدا ریاست محترم مرکز بهداشت در خصوص اهمیت نقش ماما در جامعه صحبت نمودند و سپس اشاره ایی به وضعیت شاخص های بهداشتی مادران در سال 90 در مقایسه با شاخص برنامه پنجم توسعه پرداخته که در برنامه مراقبت پیش از بارداری ؛ در صد زایمان توسط فرد تحصیل کرده ؛ تعداد موارد مرگ و میر مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان ؛ در صد پوشش حداقل 6 نوبت مراقبت در دوران بارداری وضعیت شهرستان نسبت به سال 89 وضعیت مطلوب تر شده است.

سپس خانم شیخه پورکارشناس مسئول سلامت خانواده شهرستان مطالب سرکار خانم دکتر وحیده دستجردی وزیر محترم بهداشت که به مناسبت روز جهانی ماما ایراد فرموده بودندرا در جلسه قرائت و انتظارات سیستم را عنوان نموند .

در ادامه خانم اقبالی کارشناس مادران شهرستان در زمینه اهداف روز جهانی ماما صحبت و سپس مطالب جدید مامایی به اطلاع حضار رسانده شد.
همچنین ضمن اجرای دکلمه توسط خانم صبا شیخه پور اسلاید هایی به مناسبت تولد حضرت فاطمه ( س ) شامل القاب ؛ کنیه ؛ احادیثی از پیامبر(ص ) در زمینه فاطمه ( س) احادیثی از حضرت زهرا (س) نمایش داده شد ودر پایان نمایش اسلایدها سئوالاتی در زمینه القاب حضرت و احادیثی از پیامبر (ص ) و حضرت زهرا (س) مطرح گردید و به 15 نفر به قید قرعه 15 جلد کتاب مفاتیح الجنان هدیه گردید .

سپس یک خاطره از نجات جان مادر گزارش گردید و راهکارهای موفقیت در حرفه مامایی بصورت تهیه اسلاید به نمایش گذارده شد و در پایان به تعداد 17 نفر از مسئولین محترم مراکز بهداشتی درمانی شهری وروستایی که در زمینه برنامه مادران در طی سال 90 تلاش چشمگیری داشته اند لوح تقدیر اعطا گردید و سپس به 186 نفر از پرسنل مامایی  تابلوی و ان یکاد هدیه گردید .

در این جلسه به6 نفر از پرسنل مرکز بهداشت و فرزندان آنان که در مسابقات ورزشی مدال کسب کرده بودند لوح تفدیر و تابلوی وان یکاد هدیه و همچنین از  مربیان آموزشگاه بهورزی با اهدا لوح تقدیر و تابلوی و ان یکاد قدردانی گردید .

 

           1

 برای مشاهده آلبوم تصاویر این مراسم اینجــا کلیـــــک کنید

                       8 

 

بـــالای صفــــــحهبالای صفحه

 

۴ خرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید