اخبار

در مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه دبیرخانه خودمراقبتی تشکیل گردید:

دکتر نصیری : برنامه خودمراقبتی باید از اولویتهای اساسی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه باشد.

در تاریخ نهم خرداد ماه 1394جلسه خودمراقبتی با حضور مسئولین واحدها و کارشناسان مربوطه در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید .
در این جلسه دکتر نصیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به تبیین اهمیت برنامه خودمراقبتی پرداختند و یادآور شدند که این برنامه می بایست در دستور کار و اولویت برنامه های این مرکز قرار گیرد .
وی افزود: خودمراقبتی باید بعنوان یک برنامه مستمر و نه تنها مناسبتی بصورت یک فرهنگ عمومی درآید و در بین آحاد مختلف جامعه خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان نهادینه شود .
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کلیه واحدهای ستادی را مکلف نمودند که در خصوص برنامه خودمراقبتی و مهارتهای زندگی یک برنامه کامل و جامع تدوین نموده و با سازمانها و ادارات حامی سلامت تعاملی مناسب داشته باشند.

دکتر نصیری با تاکید بر اینکه برنامه خودمراقبتی می بایست بصورت مستمر ادامه داشته باشد اعلام نمودند که هر واحد ستادی وهر مرکز بهداشتی درمانی می بایست یک نفر را به عنوان مسئول و رابط برنامه خودمراقبتی معرفی نماید .

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را جهت انجام بهتر این برنامه اعلام نمودند و مقرر گردید یک کمیته با عضویت مسئولین واحدهاتشکیل گردد و واحد آموزش مرکز بهداشت نیز به عنوان دبیرخانه این برنامه انجام وظیفه نماید .

مطالب مرتبط:
درباره خود مراقبتی  +   مطالب آموزشی



جلسه خود مراقبتی


جلسه خود مراقبتی


جلسه خود مراقبتی



۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید