اخبار

پیام تبریک آقای دکترطلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

پیام تبریک آقای دکترطلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای
همکاران بهداشت حرفه ای درامر نظارت برحسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی، در قالب تشدید بازرسی نقش بسزایی داشته اند.
هشتم  اردیبهشت ماه سال  1400،مصادف با 28 آوریل 2021 ، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای ، فرصتی برای قدر دانی از تلاشگران، دست اندرکاران، بازرسان و کارشناسان بهداشت حرفه ای، کارگران وکارفرمایان است.
با توجه به تقارن این روز جهانی با همه گیری کووید 19 ، سازمان بین المللی کار(ILO) برآن شده که شعار روز جهانی امسال را   "  پیش بینی،آمادگی و پاسخگویی به بحرانها، هم اکنون برای افزایش تاب آوری در نظام های ایمنی و بهداشت حرفه ای سرمایه گذاری کنیم"  تعیین نماید.
در همین راستا همکاران بهداشت حرفه ای، با تلاش بی وقفه، به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت در کنترل و پیشگیری ویروس کووید 19درمحیط های کاری، حضوری پررنگ داشته اند و درامر نظارت برحسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی، در قالب تشدید بازرسی در ایام اداری و غیر اداری از صنایع، صنوف، بیمارستانها، جایگاه های سوخت، سازمانها و ادارات، بانکها، دفاتر پیشخوان دولت و سایر محیطهای کاری، نقش بسزایی در انجام رسالت خود که همانا حفظ سلامت نیروی کار است ایفا نموده اند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی وبهداشت حرفه ای، به همکاران پرتلاش این حوزه، زحمات بی دریغ فعالان عرصه سلامت شغلی و بهداشت حرفه ای را ارج نهاده و از درگاه خداوند منان سلامت و موفقیت این عزیزان رامسئلت دارم.

 

مطالب مرتبط:درباره روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید